تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798637987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز؛ چگونه در اینستاگرام «سلبریتی» شویم؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: احمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رضا  کاظمی در روزنامه شهروند نوشت:

این روزها داشتن چندین K فالوئر در اینستاگرام یکی ازمعیارهای اصلی شهرت به شمار می‌رود. برای دستیابی به این مهم چند روش مختلف وجود دارد که به وسیله آنها می‌توانید فالوئرِ چندساله را یک‌شبه کسب کنید!

پلنگ‌بازی!

سلبریتی شدن برای خانم‌ها در اینستاگرام خیلی راحت‌تر است. شما اگر جنسیت‌ مونث داشته باشید، همین که پیج‌تان را از حالت «پرایوت» به حالت «پابلیک» دربیاورید به لطف و میمنت جوانانِ فرورفته در کف، در عرض چند ساعت حداقل ١٠K فالوئر خواهید داشت. همین الانش هم در دایرکت پیج‌های شخصی که حتی عکس پروفایل هم ندارند و صرفا اسمشان اسم یک خانم است، بیش از صدها پیامِ «سلام، خوبین؟ چقد چهره‌تون زیبا و آشناست»، «افتخار آشنایی میدید بانو؟»، «سلام. من کامران ٢٩ساله هستم، راستش رو بخواید چندساله دنبال یک کیس خوب برای ازدواجم» و... دیده می‌شود. حالا درنظر بگیرید صفحه‌‌تان باز باشد و چندتا عکس پلنگی هم از خودتان منتشر کنید؛ قطعا دوستدارانِ محیط‌زیست و فعالان حقوق حیوانات، شما را تنها نخواهند گذاشت. به‌خصوص اگر آخر همه کلیپ‌ها برایشان ابراز احساسات هم کنید! ضمنا بهتر است که قبل از زدن پیج، دماغتان را هم عمل کنید تا مثل خانم کندی (ژاکلین کندی، همسرِ جان‌اف کندی) برجستگی‌های شخصیتی‌تان بیشتر به چشم بیاید!

تولید دابسمش!

بدون شک تعداد هنرمندان و سلبریتی‌هایی که به وسیله نرم‌افزار دابسمش استعدادشان شکوفا شده، از تعداد کسانی که توی استیج، آکادمی موسیقی، شب‌کوک و حتی برنامه America’s Got Talent مطرح شدند، هم بیشتر است. با وجود این‌که یکی دوسالی ازعرضه این اپلیکیشن می‌گذرد اما هنوز هم جذابیت‌هایش را برای مردم از دست نداده است. به‌خصوص دابمسمش‌های تراجنسیتی مثل کلیپ‌هایی که در آن یک مرد ٩٥کیلویی پشمالو با یک شالیزار سبیل و موی زائد (که حتی سفیدیِ چشمش را هم پوشانده) با یک رکابی صورتی‌رنگ و شلوارک قرمز روی یک آهنگ زنانه مثل «شوهر شوهره شوهر! بالشتِ پره! شوهر! کی تاج سره؟ شوهر» لب‌خوانی می‌کند! این‌جور کلیپ‌ها حتی از دابسمش ساختن روی فریادهای گوش‌وحلق‌وبینی‌خراشِ سرهنگ علیفر و سوتی‌های علمی- ‌فلسفی جواد خیابانی هم بیشتر جواب می‌دهد.

دلقک‌بازی و حرکات موزون!

احتمالا شما هم داخل محله‌ و در و همسایه‌تان یک نفر را دارید که با رفقایش توی اینستاگرام جوک‌های تلگرامی را تبدیل به کلیپ تصویری می‌کند و ٤٠٠-٥٠٠هزار نفر فالوئر هم دارد. این روش سلبریتی‌شدن اگرچه به جای «خلاقیت» بیشتر به «رو داشتن» و «اعتماد به نفس» نیاز دارد اما خب درعین‌ حال نیازمند تسلط نسبی به یک نرم‌افزار ادیت و ویرایش فیلم مثل Premier است. اگر توانایی‌اش را ندارید، می‌توانید از تکنیک خزبازی و حرکات موزون استفاده کنید. یعنی خیلی راحت جلوی دوربین یک آهنگِ قر تو کمرم فراوونه‌طور بگذارید و به احمقانه‌ترین شکل ممکن همانجا خالی‌اش کنید، همانجا، همانجا!

شعر و مشتقاتِ آن!

کمتر کسی را در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید که تا حالا شکست عشقی نخورده باشد. برای همین مردم عاشق «ناله‌های عطرآگین» هستند. شاید فکر کنید شعر نوشتن نیاز به تسلط بر عروض و قافیه و آرایه‌های ادبی و صورخیال و این چیزها دارد، اما باید بگویم خیر! این حرف ها مال توی کتاب‌هاست. شما الان منوی یک کافی‌شاپ را بردارید و به صورت رندم چندتا از کلماتش را پشت سر هم بنویسد و اینتر بزنید. سپس به ابتدای آن یک «بدون تو»؛ در اواسط آن چند تا سه‌نقطه و در انتهای آن هم یک فعل دلخواه+ چند تا علامت تعجب یا علامت سوال بگذارید؛ می‌شود شعر! به این صورت:

بدون تو؛
دمنوش بهارنارنج
دبل اسپرسو ...
هات‌چاکلت ...
میلک شیک نوتلا ...
و
هات‌چیپس دونفره مخصوص
فروریختی است!!

(متأسفانه ما در ستون روزنامه محدودیت فضا داریم و بیشتر از این نمی‌توانیم اینتر بزنیم، شما درشعرتان می‌توانید از نوشیدنی‌های سردِ منو، انواع بستنی، اسموتی‌ها و کیک‌ها هم استفاده کنید! آن وسط ها اگر بتوانید اسم چندتا آلت قتاله و روش خودکشی مثل سَم، طناب دارد، تفنگ و امثال آن را هم بیاورید، کار را تأثیر‌گذارتر می‌کند!)




۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن