تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد مزیت های لازم برای حضور سرمایه گذران در شهرک های صنعتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایجاد مزیت های لازم برای حضور سرمایه گذران در شهرک های صنعتی
یزدانی گفت: ایجاد مزیت های لازم برای حضور سرمایه گذران در شهرک های صنعتی مانند ایمنی، آب، برق، گاز، تصفیه خانه و فاضلاب را در دستور کار قرار دادیم.

////
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان علی یزدانی مدیرعامل شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ظهر امروز از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف خبری این مجموعه از نزدیک در جریان چگونگی انتشار اخبار قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه این بازدید نشست خبری مدیرعامل شهرک های صنعتی و صنایع کوچک برگزار می شود.


یزدانی مدیر عامل شهرک های صنعتی در نشست خبری باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت شهرک های صنعتی کشور اظهار داشت: یکی از ماموریتی های که دولت، در دهه 60 به دنبال قانون توسعه صنعتی کشور اقدام کرد بحث تصویب قانون شرکت های صنعتی ایران بود؛ در چارچوب این قانون در کل کشور تا به امروز 950 شرکت و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در کشور داریم.
 
وی افزود:ایجاد مزیت های لازم برای حضور سرمایه گذران در شهرک های صنعتی مانند ایمنی، آب، برق، گاز، تصفیه خانه و فاضلاب را در دستور کار قرار دادیم.
 
یزدانی در ادامه بیان داشت: به دلیل اینکه خدمات فنی و پشتیبانی در داخل این شهرک ها وجود دارد استقرار سرمایه گذران در شهرک های صنعتی به نفع آنهاست.
 
مدیرعامل شهرک های صنعتی با اشاره به اینکه سیاست های کلی ما بر عدم توسعه شهرک های موجود است، تصریح کرد: در  شرایط اقتصادی موجود در داخل شهرک ها حدود 37 هزار واحد دارای پروانه بهره برداری هستند که حدود 20 درصد آنها راکد هستند و حدود 50 تا 70 درصد این شهرک ها فعالیت می کنند.
 

 
در حال تکمیل/
















۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن