تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815245295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیری در مناطق خلوت شرق تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: باشگاه خبرنگاران جوان: دو سارق زورگیر که در مکان‌های خلوت محدوده تهرانپارس اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، توسط پلیس شناسایی و بازداشت شدند.

سرهنگ ضرغام امیری، رئیس کلانتری 126 تهرانپارس در تشریح جزییات این خبر گفت: با ارايه چندين شکايت از سوی شهروندان تهرانی در محدوده های مختلف محله تهرانپارس، در خصوص زورگيری از آنها، پرونده ای در کلانتری 126 تشکيل و تيم های عملياتی به صورت مستمر مسئوليت رسيدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی 2 سارق زورگیر با مشخصات ثابت ضمن پرسه زنی در محدوده های مختلف و خلوت اين محله، انجام می شود.

رئیس کلانتری 126 تهرانپارس ادامه داد: به این ترتیب مأموران گشت های انتظامی محدوده هایی را که احتمال وقوع جرم می رفت، تحت کنترل و نظارت قرار دادند و به گشتزنی های مستمر در اين محدوده پرداختند تا اینکه شب گذشته يکی از شهروندان با مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در آن محدوده اعلام کرد که از سوی 2 زورگير مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ امیری بیان داشت: بلافاصله مأموران با دريافت مشخصات متهمان يقين پيدا کردند که آنها همان سارقان تحت تعقیب هستند و متعاقبا محل هایی که احتمال حضور سارقان می رفت را تحت نظارت و کنترل قرار دادند تا اینکه سارقان و وسیله نقلیه همراهشان شناسايی و دستیگر شدند.

شایان ذکر است، متهمان پس از بازداشت، به کلانتری منتقل شده و پس از روبرويی با مالباخته به جرم خود مبنی بر زورگيری و سرقت از وی اعتراف و همچنين به ده ها فقره سرقت و زورگيری ديگر در اين محدوده نيز اقرار کردند که متعاقبا پرونده به همراه متهمان به دادسرا منتقل شد.





۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن