تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812645464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت وام با چک برگشتی به صنایع کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
پرداخت وام با چک برگشتی به صنایع کوچک
پرداخت وام با چک برگشتی به صنایع کوچک مدیرعامل سازمان صنایع کوچک با اشاره به سیاست های حمایتی از این صنایع گفت: برای اولین بار در سیستم بانکی وام بدون توجه به چک برگشتی اعطا می‌شود، ضمن آن‌که اجرائیات بیمه تامین اجتماعی برای یکسال متوقف شده و مفاصاحساب مالیاتی نیز طی یک هفته داده می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی یزدانی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران با اشاره به اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برای رونق واحدهای تولیدی، اظهار کرد:  در راستای ارتقای رقابت‌پذیری صنایع کوچک با نگاه صادراتی 2000 طرح با پیشرفت 60 درصدی در دستور کار قرار گرفته است.
 
تشکیل خوشه‌های صنعتی برای توسعه زیرساختهای تولید، آموزش 100 هزار نفر کارافرین و تشکیل کنسرسیوم صادراتی از جمله مواردی بود که یزدانی آنها را از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صنایع کوچک در سال جاری اعلام کرد و افزود: علاوه بر این در 9 منطقه ویژه اقتصادی نیز تصمیماتی در راستای حمایت از تولید و اشتغال بیشتر اتخاذ شده است. در این زمینه در 500 شهرک و ناحیه صنعتی هیچ افزایش قیمتی طی امسال اعمال نشده است.
 
وی این اقدام را در جهت جذب سرمایه‌گذاری‌ها دانست و ادامه داد:‌ تخفیف 50 درصدی برای همه سرمایه‌گذاران از جمله ایثارگران،‌نخبگان و کارآفرینان در نظر گرفته شده است.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که این تخفیف‌ها برای 500 شهرک اعمال می‌شود، یادآور شد: همچنین زمینه خرید مواد اولیه بدون مراجعه به بانک، صدور ضمانت‌نامه خرید مواد اولیه به نفع فروشنده و... فراهم شده است.
 
یزدانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آموزش رایگان فارغ‌التحصیلان با تشکیل کیلینکهای صنعتی، گفت: بر اساس توافق با بیناد شهید و کمیته امداد قرار است 110 دفتر برای آموزش ایثارگران ایجاد شود.
 
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای تقویت صنایع، افزود: برای اولین بار در سیستم بانکی وام بدون توجه به چک برگشتی اعطا می‌شود، ضمن آن‌که اجرائیات بیمه تامین اجتماعی برای یکسال متوقف شده و مفاصاحساب مالیاتی نیز طی یک هفته داده می‌شود.
 
وی بیان کرد: در حوزه اصناف با توافق سازمان امور مالیاتی مالیات عملکرد اصناف در سال 94  در مقایسه با سال 93 بدون هیچ افزایشی محاسبه خواهد شد.
 
وی با بیان این‌که در 4 ماه ابتدای امسال در شهرکهای صنعتی 530 واحد به چرخه تولید اضافه شده است، اظهار کرد:‌ در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مطابق سیاستهای اقتصاد مقاومتی مصرف تولیدات داخلی تکلیفی همگانی است، زنده بودن صنایع داخلی منوط به مصرف تولیدات ملی است و البته مدیران صنعتی نیز باید تولیدات با کیفیت داشته باشند.
 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی تصریح کرد:‌تا پایان امسال 12000 واحد صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصدی به بهره‌برداری می‌رسد.
 


منبع: تسنیم


95/5/22 - 19:43 - 2016-8-12 19:43:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن