تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«خبرنگار جوان» برگزيده جشنواره ملي جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در رسانه‌ها شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «خبرنگار جوان» برگزيده جشنواره ملي جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در رسانه‌ها شد
20 نفر از برگزيدگان ششمين جشنواره ملي جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در رسانه‌ها از مجموعه برنامه‌هاي چهاردهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) در سال 95 معرفي شدند كه در اين بين خانم صديقه رضواني‌نيا خبرنگار «جوان» توانست با دو اثر رتبه نخست بخش گفت و گو را از آن خود كند.


آيين اختتاميه ششمين جشنواره جلوه‌هاي فرهنگي رضوي در رسانه‌ها از مجموعه برنامه‌هاي چهاردهمين جشنواره بين‌المللي امام رضا(ع) در سال 95 با معرفي 20 برگزيده اين جشنواره در حرم سيد جلال‌الدين اشرف(ع) اين شهر برگزار شد. در بخش سرمقاله يادداشت، محمود مقامي از خبرگزاري شبستان خراسان جنوبي با اثر «خدمت به ضعفا از منظر امام رئوف» رتبه نخست را كسب كرد و مسعود شريفي از نشريه توسعه علوم رفتاري اصفهان با اثر «ارجاع يا اغفال» دوم شد.

در بخش گزارش، احسان رحيم‌زاده از روزنامه همشهري تهران با اثر «با اجازه امام رضا(ع) بله» به مقام نخست رسيد و مصطفي عبداللهي از نشريه خراسان رضوي مشهد با اثر «زمزمه دست‌ها» رتبه دوم را كسب كرد. محمدجواد رنجبر از نشريه خراسان رضوي مشهد با اثر «پرچم نشاني از بهشت» در بخش گزارش رتبه سوم را كسب كرد ضمن اينكه در بخش تيتر اثري انتخاب نشد. در بخش مقاله، سعيده خورشيدوند از نشريه فخر لرستان با اثر «اقتصاد مقاومتي در كلام امام رضا(ع)» رتبه نخست را كسب كرد، مرضيه شريفي و آرزو خالقيان از نشريه توسعه علوم رفتاري اصفهان با اثر «بررسي جايگاه اجتماعي به عنوان راهبرد مبارزه با فقر در سيره امام رضا(ع)» به طور مشترك دوم شدند و كامران شرفشاهي از نشريه اطلاعات تهران با اثر «نقش و جايگاه شعر كودك و نوجوانان رضوي» رتبه سوم را كسب كرد.

در بخش مصاحبه، صديقه رضواني‌نيا از نشريه «جوان» براي دو اثر «ارادت ما فلسطيني‌ها به مردم ايران از جنس ديگري است» و «صفاي حرم رضوي براي غيرمسلمانان هم بسيار جذاب است» رتبه نخست را كسب كرد، محيا ساعدي از نشريه همشهري تهران با اثر « امام رضا(ع) قوي‌ترين پشتوانه زندگي» و «گفت‌وگو با كسي كه از كودكي رؤياي خادمي حرم امن رضوي را داشت» دوم شد و مليحه پژمان از نشريه قدس با اثر «به يمن محبت‌هاي امام هشتم(ع) زندگي مي‌كنيم» رتبه سوم را كسب كرد.

در بخش خبر، حسن رمضان‌زاده از پايگاه خبري تحليلي اصلاح پرس مازندران با اثر «با كرامت امام رضا(ع) صداي خواننده پاپ برگشت» نفر نخست شد.




تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن