تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816957426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل مرد نمايشگاه‌دار قصاص شد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل مرد نمايشگاه‌دار قصاص شد
مردي كه پنج سال قبل مرد نمايشگاه‌داري را به خاطر تعرض به دخترش با 78 ضربه چاقو به قتل رسانده بود، سحرگاه ديروز در زندان رجايي‌شهر قصاص شد.


به گزارش خبرنگار ما، روز 21 فروردين ماه سال 90 بود كه مأموران كلانتري 12 شهرك واوان در حوالي شهرستان اسلامشهر در جريان قتل مرد 46 ساله‌اي به نام شهاب قرار گرفتند. آن روز مردي به كلانتري رفت و گفت همكارش به نام پوريا به نمايشگاه خودروشان نيامده و وقتي به در خانه‌اش رفته است، در را باز نكرده و به همين دليل احتمال مي‌دهد براي وي اتفاق بدي رخ داده باشد.  پس از اين مأموران راهي خانه شهاب شدند. مأموران در محل حادثه با جسد شهاب كه با اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود، روبه‌رو شدند. نخستين بررسي‌ها نشان داد زن و فرزندان شهاب در شهرستان زندگي مي‌كنند و شهاب مدتي قبل از شهرستان براي كار به تهران آمده و اين خانه مجردي را اجاره كرده است.

 از سوي ديگر مشخص شد افراد زيادي به خانه شهاب رفت و آمد داشته‌اند و از مدتي قبل زني جوان به نام فتانه كه گفته مي‌شود صيغه وي بوده، به خانه‌اش رفت و آمد داشته است.
پس از اين مأموران فتانه را شناسايي كردند و مورد بازجويي قرار دادند. فتانه گفت: مدتي قبل با پوريا آشنا شدم و در اين مدت متوجه شدم او با مردي به نام ايرج اختلاف دارد. يك روز كه در خانه شهاب بودم، ايرج همراه همسر و دخترش به خانه شهاب آمدند. ايرج درباره دخترش با شهاب اختلاف داشت و مدعي بود مقتول مزاحم دخترش است و آن روز هم با هم مشاجره كردند. تحقيقات ميداني بعدي نشان داد، شب حادثه ايرج همراه خانواده‌اش مهمان خانه مقتول بوده‌اند.
بنابراين مأموران ايرج را به عنوان مظنون به قتل بازداشت كردند. وي در بازجويي‌ها منكر قتل شد. مأموران در ادامه همسر وي را مورد بازجويي قرار دادند كه وي لب به اعتراف گشود و گفت شوهرش شهاب را به قتل رسانده است. وي گفت: دخترم مدتي قبل از شوهرش جدا شد كه متوجه شديم شهاب مزاحم دخترمان شده است به همين دليل شوهرم از او كينه به دل گرفته بود و قصد انتقام داشت. شب حادثه با نقشه قبلي شوهرم، من و دخترم همراه يكي از دوستان شوهرم به خانه مقتول رفتيم.

آن شب شهاب مست بود و همراه دخترم در حال تماشاي ماهواره بود كه دوست شوهرم از پشت با چوبدستي ضربه‌اي به سر مقتول زد و بعد شوهرم با 78 ضربه چاقو او را به قتل رساند. پس از اين چاقو را شكست و پشت يخچال انداخت و همگي از آنجا فرار كرديم. مأموران پليس در ادامه دو متهم ديگر را بازداشت كردند. هر دو متهم در بازجويي‌ها حرف‌هاي همسر ايرج را تأييد كردند.
پس از اين اعتراف، ايرج دوباره مورد بازجويي فني قرار گرفت. متهم وقتي با دلايل و شواهد روبه‌رو شد، به قتل اعتراف كرد.

چهار متهم پس از تحقيقات تكميلي در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند. اولياي دم براي ايرج، متهم رديف اول درخواست قصاص كردند و هيئت قضايي هم ايرج را به جرم قتل عمد شهاب به قصاص محكوم كرد. رأي دادگاه پس از تأييد در شعبه 16 ديوان عالي كشور براي اجرا به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي فرستاده شد. در نهايت متهم پس از گرفتن استيذان حكمش از سوي رئيس قوه قضائيه سحرگاه ديروز در زندان رجايي‌شهر با طناب دار قصاص شد. بدين ترتيب پرونده مردي كه با 78 ضربه چاقو به قتل رسيده بود، پس از پنج سال بسته شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن