تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819939551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عدم پایبندی طرف مقابل به مفاد برجام برای ملت غیر قابل قبول است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ، با یادآوری هشدارها و تذکرات متعدد و مکرر رهبر معظم انقلاب در زمان‌های مختلف درباره عدم صداقت و غیرقابل اعتماد بودن طرف آمریکایی و سیاست فریبکارانه آنها، اظهار داشت: اقدام قاطع دستگاه دیپلماسی و دولت در مقابله و مواجهه با عهد شکنی مکرر و آشکار آمریکایی ها در برجام را موجب حفظ حرمت و عزت کشور و ملت است.

به گزارش خانه ملت، وی با اشاره به انجام کامل تعهدات پذیرفته شده از جانب دولت در برجام و تایید انجام این تعهدات از طرف آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، افزود: عدم انجام تعهدات و عهد شکنیهای مستمر و مکرر طرف مقابل نشانه‌ای دیگر از عدم صداقت و غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها و خوی استکباری معرفی کرد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با یادآوری صحبت‌های برخی مذاکره کنندگان هسته‌ای و دیگر کارشناسان مطلع مبنی بر اینکه پس از گذشت یکسال، برجام دستاورد ملموس و محسوسی برای کشور نداشته، تصریح کرد: تحریم‌ها صرفا روی کاغذ برداشته شده اند، ادامه و استمرار این روند غیر منطقی و غیر معقول است. انجام یک طرفه تعهدات و عدم پایبندی طرف مقابل به مفاد برجام و بر نداشتن کامل تحریم‌های ظالمانه برای کشور و ملت زیان بار و غیر قابل پذیرش است.

ساداتی‌نژاد بر لزوم تغییر رویکرد و بازبینی دولت در ادامه اجرای برجام با توجه به عدم پایبندی طرف آمریکایی به تعهدات مشخص شده در برجام و انجام اقدامات مخرب بر علیه منافع کشور و نیز ادامه رویکرد خصمانه در قبال ملت ایران تاکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: آنچه تاکنون موجب ایستادگی و مقاومت جانانه و غیرتمندانه ملت ایران در برابر زیاده خواهی و زورگویی کشورهای استکباری شده، نه شعار که قدرت ایمان و توکل به خدا و وحدت کلمه و تاسی مردم به ولایت فقیه به عنوان ستون مستحکم انقلاب است.

نماینده مردم کاشان در مجلس در ادامه با انتقاد از کسانی که به جای اتکا به قدرت مردم و نیروهای درونی کشور، همچنان به لبخندهای فریبکارانه آمریکا امید بسته‌اند، عنوان کرد: اقدام برخی افراد برای بزک کردن چهره کریه و زشت آمریکا طرحی شکست خورده است.

ساداتی‌نژاد در خاتمه گفت: امیدواریم تجربه عبرت‌آموز برجام و عهدشکنی آشکار و بی‌پرده آمریکایی‌ها باعث شود کسانی که همچنان با خوش‌بینی مفرط، برای حل مشکلات به بیگانگان امید بسته‌اند به خود بیایند و فرصت خدمتگذاری مردم را غنیمت دانسته و طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق واقعی و عینی اقتصاد مقاومتی با شناسایی مزیت ها و قابلیت های داخلی در صدد رفع مشکلات و موانع برآیند.

۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن