تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 350 میلیارد تومان برای توسعه ICT روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اختصاص 350 میلیارد تومان برای توسعه ICT روستاها
وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات گفت: سالانه 350 میلیارد تومان برای توسعه ICT روستاها هزینه می شود.

اختصاص 350 میلیارد تومان برای توسعه ICT روستاها/فاصله بین دانشگاه و صنعت از مشکلات نظام اشتغال زایی است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی در همایش مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهارداشت: فاصله بین دانشگاه و صنعت که در ایران به عنوان یکی از مشکلات نظام اشتغال زایی مطرح است نه تنها در ایران، بلکه در سطح اروپا نیز وجود دارد و فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از خروج از دانشگاه هم آمادگی لازم برای ورود به بازار اشتغال را ندارند و بازار اشتغال هم آمادگی کافی برای پذیرش آنها را ندارد.

وی با بیان اینکه اگر بخش خصوصی درآمدزایی نکند، قطعاً دارای مشکل است، گفت: ذات بخش خصوصی نباید مانع از کمک  به هم نوع شود، بلکه بهتر است بخش خصوصی نگاهی عبادی به یک شغل داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه وقتی شغلی ایجاد می‌کنیم یک خانواده را سامان بخشیده ایم، بیان کرد: در طول 2 سال گذشته زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات آماده شده و اکنون به دنبال ایجاد دسترسی و تولید محتوا هستیم، امروز نیز جلسه‌ای با موضوع شبکه ملی اطلاعات برگزار خواهیم کرد.

واعظی تصریح کرد: هرساله 350 میلیارد تومان برای توسعه ICT در روستاهای کشور هزینه می‌کنیم که این کار اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم به همراه دارد که بعضاً میزان اشتغال‌زایی غیرمستقیم آن 3 تا 4 برابر اشتغال‌زایی مستقیم است.




۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن