تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند جعل 30 میلیارد تومانی در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: اعضای باندی که قصد داشتند چک تضمینی جعلی ۳۰ میلیارد تومانی را از بانک وصول کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر، اظهارداشت: فردی با مراجعه به یکی از شعب های بانکی در شهرستان مشهد یک برگ چک تضمینی به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان را ارائه داده و درخواست وصول چک مذکور را می کند.

وی افزود: کارمندان بانک با بررسی رقم عددی این چک اعلام می کنند به این میزان مبلغ موجودی ندارند و باید آن را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با اعلام این موضوع به بانک ملی شعبه مرکزی استان خراسان رضوی و انجام استعلام در مورد چک تضمینی مشخص می شود، شماره کدهای چک دارای ایراد است که بلافاصله مراتب به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: با اعلام این گزارش به پلیس، ماموران کلانتری سناباد مشهد در محل حاضر و سه مرد جوان که در این رابطه به بانک مراجعه کرده بودند را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند؛ متهمان در تحقیقات پلیسی اعتراف کردند که چک متعلق به خانمی جوان به نام «خ» است و از جعلی بودن آن اطلاعی نداشته اند.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: پس از اعترافات متهمان، زن جوان نیز دستگیر شد، این فرد در تحقیقات اولیه ادعا کرد چک را از همسر سابقش که یک کلاهبردار حرفه ای است و از همدیگر جدا شده اند، گرفته و برای وصول آن مشکل داشته است.

وی گفت: در ادامه بررسی های پلیسی، ماموران انتظامی تصاویر کپی دیگر چک های تضمینی جعلی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان (چهار صد و پنجاه میلیارد تومان) و همچنین مدارک شناسایی همسر سابق این زن که از سال ۱۳۹۰ به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب است را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تشکر از همکاری آگاهانه و احساس مسئولیت مسئولان بانک صادرات و بانک ملی مرکزی خراسان رضوی در این پرونده خاطر نشان کرد: تحقیقات علمی پلیس با اقدام های گسترده اطلاعاتی برای رد زنی و دستگیری متهم دیگر پرونده که همسر سابق این زن جوان است، ادامه دارد.

وی گفت: فردی که چک را برای وصول به بانک برده، یک کاسب بازاری است که در پی آشنایی با یکی از اعضای باند و این ادعا که چک تضمینی ، رقم سنگینی دارد و باید صاحب حساب بانکی با گردش مالی زیاد برای وصول آن اقدام کند پیشنهاد پرداخت یک و نیم میلیارد تومان در ازای این عملیات بانکی را داده و او در واقع فریب خورده است.

سردار امیری مقدم به شهروندان توصیه کرد: باید هوشیاری بیشتری داشته و در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز دیگران تامل و تحقیقات لازم را قبل از هرگونه اقدامی داشته باشند.





۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن