تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803055745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سرقت از طلا فروشی ها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه شرق: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و مأموران اداره عملیات ویژه روز ١٩ خرداد، در پی اعلام گزارشی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی در منطقه حصارک بالا بلافاصله در صحنه حاضر شدند و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده‌ای را در خیابان‌های منتهی به محل سرقت مسلحانه انجام دادند.
طبق اظهارات کسبه و اهالی محل، سرنشینان یک دستگاه خودرو زانتیا سفیدرنگ که سه مرد قوی‌هیکل و مسلح به سلاح کلاشنیکف بودند و نقاب به چهره داشتند با یک لوله آهنی، ویترین طلافروشی را شکستند و پس از سرقت چهار و نیم کیلو طلا، ضمن شلیک یک تیر هوایی به‌سرعت به سمت میدان حصارک متواری شدند.

دستورات اولیه به تیم‌های بررسی صحنه و کارآگاهان جنایی ابلاغ شد و درادامه فیلم دوربین‌های مداربسته طلافروشی و مغازه‌های مجاور و مسیر فرار سارقان به‌دقت و به صورت مرحله‌به مرحله استخراج و مورد بازبینی قرار گرفت که پس از بررسی مشخص شد پلاک خودرو زانتیا متعلق به یک دستگاه خودرو پراید سرقتی از شهریار است. پس از بررسی‌های تکمیلی مأموران و آزمایش‌های صورت‌گرفته روی پوکه گلوله مشخص شد سرقت مسلحانه طلافروشی نظرآباد نیز که در تاریخ هشتم فروردین‌ به وقوع پیوسته با همین اسلحه صورت گرفته است.

در هشتم فروردین‌ نیز چهار سرنشین یک دستگاه خودرو زانتیا در سرقت مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان نظرآباد، اقدام به سرقت یک‌کیلوو ٦٠٠ گرم طلا کرده و پس از فرار سرنخی از سارقان به دست نیامد، اما شواهد امر حاکی از آن بود سرقت طلافروشی در حصارک نیز مرتبط با اعضای این باند سرقت است. با توجه به اینکه هیچ‌گونه سرنخی از هویت و چهره سارقان در دست نبود، دامنه تحقیقات گسترده‌تر شد و با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان مسلح، بررسی فیلم‌های دوربین‌های مسیر تردد و فرار سارقان، درنهایت یکی از اعضای باند شناسایی شد و او تحت تعقیب و مراقبت و کنترل نامحسوس مأموران قرار گرفت. در خلال تحقیقات، محرز شد این فرد قبلا دارای یک دستگاه خودرو زانتیای سفید بوده که چند روز بعد از سرقت طلافروشی آن را فروخته و درحال‌حاضر یک دستگاه خودرو کادنزا خریداری کرده است.

همه آدرس‌ها و پاتوق‌های متهم در شهرستان‌های کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد، تهران و ملارد شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند در نهایت مشخص شد متهم به‌همراه چندین‌نفر از دوستانش به باغی در منطقه کردان ساوجبلاغ رفته است. با توجه به بافت جنگلی آن منطقه و امکان فرار متهمان، مسیرهای تردد به باغ تحت پوشش مأموران قرار گرفتند و به محض خروج افراد از باغ، هفت نفر از آنان درحالی‌که سوار بر دو دستگاه خودرو زانتیا و یک دستگاه خودرو کادنزا بودند دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

متهمان در بازجویی مأموران در ابتدا منکر هرگونه دخالت یا نقشی در سرقت مسلحانه طلافروشی شدند، اما در بازجویی‌های تکمیلی و در مواجهه با شواهد موجود، صراحتا به سرقت مسلحانه طلافروشی حصارک بالا و سرقت از طلافروشی شهرستان نظرآباد با همدستی یک نفر دیگر که ساکن شرق تهران است اعتراف کردند. در بازرسی از منزل متهم یک‌کیلوو ٢٠٠ گرم طلا شامل ١٩٤ حلقه النگوی زنانه، یک قبضه اسلحه کلاشنیکف از داخل یک باغ و همچنین دو تخته فرش نفیس نیز از متهمان کشف شد. سردار «کامرانی صالح»، فرمانده انتظامی استان البرز، دراین‌باره گفت: متهمان درمجموع به سرقت شش‌کیلوو صدگرم طلا شامل چهارکیلوو ٥٠٠ گرم از طلافروشی حصارک کرج و یک‌کیلوو ٦٠٠ گرم از طلافروشی شهرستان نظرآباد اعتراف و درباره شگرد سرقت‌ها اعلام کردند که پس از شکستن شیشه ویترین طلافروشی با یک میله بلند، اقدام به سرقت طلاها کرده و برای رعب و وحشت عابران و سهولت در فرار اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کردند.

سردار کامرانی‌صالح گفت: سارقان مقداری از طلاهای سرقتی را به سه نفر مالخر و طلافروش فروخته بودند که با راهنمایی آنها، هر سه متهم دستگیر و طلاهای مسروقه نیز کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز همچنین گفت: مأموران پلیس آگاهی استان البرز با هماهنگی مقام قضائی و دریافت نیابت به شهر تهران اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری یکی دیگر از اعضای باند سارقان مسلح طلافروشی شدند.




۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن