تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820733699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«پشت دیوار سکوت» با محوریت بیماری ایدز


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» با صدور پروانه ساخت مقابل دوربین خواهد رفت.


«پشت دیوار سکوت» جوزانی با محوریت بیماری ایدز در انتظار پروانه ساخت



«پشت دیوار سکوت» عنوان جدیدترین فیلم مسعود جعفری جوزانی محسوب می شود که نگارش فیلمنامه آن به پایان رسیده و برای دریافت پروانه ساخت به وزارت ارشاد تحویل داده شده است. مسعود جعفری جوزانی فیلمنامه فیلم جدیدش را به دلیل زن محور بودن آن همراه با دخترش سحر جعفری جوزانی بر اساس پژوهشی از فاطمه صالحی شهرابی و علی بدیعی به نگارش درآورده است. سحر جعفری جوزانی جدا از مشارکت در نگارش فیلمنامه در فیلم نیز در نقش یک مددکار بیماران ایدز حضور خواهد داشت.

 تاکنون از میان عوامل این پروژه حضور تورج منصوری به عنوان مدیر فیلمبرداری و مهین نویدی به عنوان طراح چهره پردازی قطعی شده است. سایر عوامل پشت دوربین و بازیگران نیز بعد از صدور پروانه ساخت انتخاب خواهند شد. «پشت دیوار سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و به مسئله ایدز و پیشرفت آن در جامعه با نگاهی شاعرانه می پردازد.

مهندس علی رفیعی یکی از سرمایه گذاران این پروژه اعلام کرده که 75 درصد از فروش فیلم از طریق موسسه مردمی احیا و انجمن حمايت از مادران و كودكان مبتلا، به بيماران «اچ، آى، وى» پرداخت خواهد شد.

گروه هاى داوطلب مردمی با مددرسانی به مبتلایان این بیماری در این فیلم به یاری جعفری جوزانی می آیند.

فتح ا… جعفرى جوزانى تهیه کنندگی «پشت دیوار سکوت» را برعهده گرفته است.

آخرین ساخته مسعود جعفری جوزانی فیلم سینمایی «ایران برگر» است که در سال 93 روی پرده رفت و موفقیت اقتصادی خوبی در گیشه سینماها به دست آورد.

«بلوغ»، «دل و دشنه»، «یک مرد یک خرس»، «در مسیر تندباد»، «شیر سنگی» و «جاده های سرد» دیگر فیلم های این کارگردان در سینما محسوب می شوند.




۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن