تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814754348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین نشست خبری نماینده مردم یزد و اشکذر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اولین نشست خبری نماینده مردم یزد و اشکذر برگزار شد در آستانه روز خبرنگار، اولین نشست خبری مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، در محل سالن تعلیم و تربیت و با حضور اهالی رسانه برگزار شد.
۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد ساعت 16:00

به گزارش پانای یزد، مهندس سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، ضمن بزرگداشت شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، به جایگاه مهم اطلاع رسانی و اهمیت حضور خبرنگاران در جلسات و نشست ها به عنوان نمایندگان مردم اشاره کرد. 
وی در اولین نشست خبری خود، موضوع آب را اولین اولویت نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: چهار نماینده از استان یزد در مجلس شورای اسلامی موضوع کمبود آب و تأمین منابع آبی را در اولویت امور خود قرار داده اند و در این بین بنده به طور جدی و در همکاری با شورای عالی آب، موضوع بحران آب یزد را مورد بررسی قرار داده و اولین اولویت کاری یک سال اول خدمتم در مجلس شورای اسلامی را به این امر اختصاص خواهم داد.
وی در ادامه ضمن اشاره به مصرف سالانه 64 تا 65 میلیون متر مکعب آب از خط انتقالی به استان یزد، اضافه کرد: آب شرب و آشامیدنی مردم استان به آب انتقالی از حوضه های آبخیز متکی است و در این مسیر ما با پروژه 160 هزار میلیارد تومانی برای انتقال آب به یزد رو به رو هستیم که در دستور کار مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از ورود افراد مختلف به بحث انتقال و عدم انتقال آب به استان یزد سخن گفت و از آن به عنوان جدی ترین معضلات نگران کننده این امر یاد و تصریح کرد: مسئولیت تأمین و تخصیص آب هر استان، تنها بر عهده ی شورای عالی تأمین آب کشور می باشد و دخالت دیگر نهادها مانع از هموار ساختن مسیر انتقال آب خواهد شد.
موسوی بیوکی پیرامون ضرورت تهیه و تدوین برنامه آمایش استان بیان داشت: از اهداف برنامه آمایش استانی، ایجاد رابطه منطقی و البته تخصصی بین آب مصرفی کشاورزی، شرب و صنعتی می باشد که در تقابل با بحث جدی مشاغل مرتبط به آن ها است که باید در کار گروهی تخصصی متشکل از برترین های ایران در بحث آب و تأمین منابع آبی مورد بررسی قرار گیرد.
وی در ادامه از تشکیل مجمع نمایندگان استان یزد خبر داد و افزود: در این مجمع، مسئولیت پیگیری موضوع آب استان به عهده ی نماینده مردم یزد و اشکذر گذاشته شده است و می کوشیم با تقویت شورای عالی سیاست گذاری آب در استان یزد، گامی بلند در تأمین آب شرب و به ویژه طرح خط دوم انتقال اب به استان برداریم.
موسوی بیوکی در قسمت دیگری از سخنان خود به دیگر مشکلات استان پرداخت و بیان کرد: بلافاصله بعد از انتخابات با تیم همراه خود به دنبال شناسایی مشکلات استان پرداختیم و در مشارکت با نهاد های مختلف به اطلاعات زیادی دست یافتیم.
امنیت، اشتغال، اتباع غیر مجاز، ساماندهی محل سکونت اتباع خارجی و غیر بومی در بافت تاریخی، بستر ضعیف اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی در استان، گردشگر پذیری و فرهنگ جذب گردشگر، ثبت بین المللی استان یزد به عنوان اولین شهر خشت خام جهان، تقسیمات استانی، سرمایه‌گذاری در حیطه فرهنگی هنری، مسائل شهری و محیط زندگی درون محله ای از مباحثی است که در کنار مسئله آب، در اولویت های بعدی و البته مهم اجرایی نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد اضافه شدن حوزه انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر ده سال یک بار تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای هر استان اضافه می شود و این در حالی است که از بیست و پنج سال گذشته تا اکنون هیچ افزایشی در تعداد نمایندگان مجلس برای هیچ کدام از استان های مورد نیاز انجام نشده است.
موسوی بیوکی پس اعلام اتمام اولین نشست خبری خود در فضایی دوستانه و صمیمی در کنار اهالی رسانه و مطبوعات عکس یادگاری گرفت.
 



 /خبرنگار:سجادجدیدی/

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن