تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر ایتالیا: فرهنگ، اقتصاد و سیاست روزنه های همکاری راهبردی رم-تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:مازند مجلس: مازندمجلس: تهران- ایرنا- سفیر ایتالیا در تهران گفت: ایتالیا قصد دارد همکاری راهبردی خود را با ایران آغاز کند و برای این هدف با برنامه پیش می رود. فرهنگ، اقتصاد و سیاست سه روزنه اصلی برای برقراری و توسعه روابط است.
مازندمجلس : به گزارش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، «مائورو کنچاتوری» در نشست کارشناسی پوشش بیمه ای برای تامین مالی پروژه های سرمایه گذاری و فاینانس در کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران افزود: ایران و ایتالیا در مسیر همکاری های خود باید در آغاز اولویت های یکدیگر را بشناسند و در پروژه هایی که برای هر دو طرف سودده است همکاری کنند.
به اعتقاد سفیر ایتالیا در تهران، دو کشور می توانند فعالیت بلندپروازانه ای در بخش های تجارت، سرمایه گذاری، زیرساخت و مسائل راهبردی داشته باشند.
** بنگاه های اقتصادی چگونه می توانند از خدمات شرکت ساچه بهره گیرند؟
رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت ساچه در این نشست نرخ بهره وام های اعطایی از سوی ساچه را صفر عنوان کرد و گفت: تسهیلاتی که توسط ساچه اعطا می شود از وام های تجاری ارزان تر است. از طرفی بیشترین صنایعی که توسط ساچه بیمه شده اند به پتروشیمی، نفت و گاز مربوط می شود.
«مارکو فریولی» افزود: تعهدات ساچه از سوی وزارت فاینانس ایتالیا تضمین شده است و این شرکت اکنون در 180 کشور فعالیت خود را دنبال می کند.
طبق گفته های مدیرعامل شعبه ساچه در دبی، این شرکت در زمینه بیمه و ضمانت اعتبارات فعال است و از سوی بانک توسعه ملی ایتالیا اداره می شود.
فریولی اضافه کرد: با توجه به اهمیت واحدهای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها، چارچوب مشخصی برای این واحدها تعریف کرده ایم.
مدیرعامل شعبه ساچه در دبی یکی از موانع موجود در گسترش فعالیت های ساچه در ایران را ناآگاهی از اولویت های کاری این کشور برشمرد و افزایش روابط و رایزنی های بین واحدها و شرکت بیمه را در مشخص شدن پروژه های اولویت دار مفید دانست.
وی در مورد ...
[ مشاهده متن کامل خبر سفیر ایتالیا: فرهنگ، اقتصاد و سیاست روزنه های همکاری راهبردی رم-تهران است در پایگاه خبری مجلس مازندران ]


شنبه ، ۱۶مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مازند مجلس]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن