تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821075024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام‌جمعه پلدختر از عدم آنتن دهی شبکه‌های تلویزیونی در پلدختر انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: استان‌ها > لرستان - امام جمعه پلدختر گفت:آنتن دهی شبکه های تلویزیونی در شهرستان پلدختر نامطلوب است و صداو سیما نسبت به حل این مشکل اقدام کند

اسمااسماعیل پور-به گزارش خبرآنلاین لرستان، ، حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک 17 مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا به ویژه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت:ماندگاری خبرنگاران در اخبار موثق و مستند است و خبرنگاران باید اطلاع رسانی درست و صحیح را سرلوحه کار خود قرار دهند .
وی افزود: امروز اهمیت کار خبرنگاران بیش از هر زمانی آشکار می شود زیرا در عصر ارتباطات و اطلاعات دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده که هر اتفاقی در هر گوشه جهان رخ می دهد در همان لحظه در تمام دنیا قابل دریافت است.
امام جمعه پلدختربیان کرد: خبرنگاران نماد آگاهی و دانایی در هر جامعه هستند که باید با توجه به رسالتی که دارند از دروغ گویی دوری کرده و به دنبال نشر واقعیت ها و آگاهی بخشی به مصلحت نظام و ملت در جهت توسعه و رشد جامعه باشند .
وی با بیان این که اصحاب رسانه از افشای فحشاو بزرگ نمایی دوری کنند عنوان کرد : رسانه در جامعه اسلامی وامدار جریان خاصی نیست و به رسالت خود متعهد و درجهت اهداف متعالی نظام و انقلاب قلم می زنند .
سوری گفت: خبرنگاران شهرستان پلدختر افراد بزرگوار و خوبی هستند که در این عرصه مشغول تلاش و فعالیت هستند .
وی به 15 مرداد که مصادف با بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ژاپن اشاره کرد و تصریح کرد:در این روز توسط هواپیماهای آمریکا در جنگ جهانی دوم در سال 1945 میلادی بدون هیچگونه مقدمه و اطلاع رسانی دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ژاپن بمباران اتمی شد .
وی خاطر نشان کرد: در آن زمان آمریکا مدعی شد که برای جلوگیری از جنگ دست به این عمل فجیع زده است که در آن 160 هزار نفر بیگناه کشته و مجروح شدند سوری اظهار داشت: کسانی که خود را مدافع حقوق بشر می دانند خود ناقض حقوق هستند و در کارهای خود بدون هیچ توجیهی بر مردم و جهان منت می گذارند .
خطیب نماز جمعه پلدختر به تحریم ها اشاره کرد و گفت: آمریکا خوی استکباری دارد و هیچ کس از دوستی با آمریکا بهره مند نشده است و تجربه 37 ساله انقلاب اسلامی و برخورد آمریکا با هم پیمانانش نشان داده که هدف آمریکا از مذاکره گرفتن امتیازات است .
حجت الاسلام و المسلمین سوری اظهار داشت: آمریکا به دنبال منافع خود است تا راه برای دزدیدن نفت باز شود و برجام تاثیر ملموسی بر زندگی مردم نداشته و امتیاز ندادن آمریکا در جریان برجام مشخص است .
وی افزود: با گذشت هفت ماه از قضیه برجام و بعد از آن که امتیازات زیادی دادیم به صورت عملی هیچ چیز عاید جمهوری اسلامی نشده و به فرموده مقام معظم رهبری هزینه های سنگینی پرداخت کرده ایم .
امام جمعه پلدختر بیان کرد: در قضیه برجام آمریکا هیچ امتیازی را از دست نداده است اما باید دانست آمریکا رو به اضمحلال است و نابودیش دوراز انتظار نیست




شنبه 16 مرداد 1395 - 06:18:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن