تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بمپور معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بمپور معرفی شد طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و در مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش ، رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بمپور معرفی شد.
۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد ساعت 08:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، در این مراسم که با حضور ناصر زورقی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد ، از خدمات شایسته وارزنده محمد یعقوب خسروی رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور تقدیر وتشکر به عمل آمد وفریدون دامنی با حکم مدیر کل آموزش وپرورش استان سیستان وبلوچستان به عنوان رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بمپور معرفی شد . زورقی معاون آموزش متسطه اداره کل آموزش وپرورش استان سیستان وبلوچستان گفت :مسئولیت امانت الهی است وباید نسبت به آن دقت شود ومسئولیت دارائی نیست بلکه بدهکاری است و وسیله کسب منفعت نیست بلکه با رسنگین مسئولیت است . وقتی نگاه ما به مسئولیت ،نگاه طعمه ای است همواره نگران از دست دادن آن هستیم اما وقتی نگاه ما به مسئولیت به عنوان امانت باشد همه چیز تغییر می کند . معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد : اگر شخص توانمندی بار مسئولیت را بر دوش بگیرد شخص اول خوشحال خواهد شد شغل ومسئولین طعمه نیست بلکه بار امانتی است که بر گردن شماست . در ادامه درصد قبولی دانش آموزان را در مناطق وشهرستان ها بی سابقه توصیف کرد وتصریح کرد که ان شاءالله با تلاش های صورت گرفته در بحث اعتکاف علمی وبهبود کیفیت آموزشی بتوانیم شاخص های استان را ارتقاء دهیم ودرنتایج کنکور سراسری رتبه قابل قبولی کسب کنیم.

امیریان بخشدار بمپور در این جلسه به بیان جایگاه ونقش آموزش وپرورش وساختار آن در جامعه پرداخت .و فرهنگیان را افراد موثر در عرصه فرهنگ که نقش اساسی را دارند معرفی وبیان داشتند تعلیم وتربیت امری فراگیر بوده وبه تنهایی از عهده یک دستگاه بر نمی آید . آموزش وپرورش با تکیه بر نیروی انسانی خود تلاش های موثری انجام داده وامید واریم به ثمر بنشیند . وی به بحث معیشت فرهنگیان اشاره کرد وگفت : امیدواریم منشاءتحولات مطلوبی در بحث معشیت معلمان شکل گیرد وی در ادامه از خسروی که به افتخار باز نشستگی نائل آمدند از وی به عنوان معلم اخلاق یاد نمودند.

محمد یعقوب خسروی در مراسم تودیع خود اظهار داشت :در طول تصدی مسئولیت قدم های موثر ومهمی برای رشد وتوسعه علمی وفرهنگی در سطح مدارس منطقه بر داشته شد ودر زمینه ارتقای شاخص ها و بهبود کیفیت آموزشی ،برگزاری دو دوره طرح اعتکاف علمی برای اولین بار در منطقه وارتقای معدل کتبی نهایی سال سوم متوسطه دوم وجدب دانش آموزان باز مانده از تحصیل فعالیت های چشمگیری صورت گرفته که این آمار بسیار خوب وقابل توجه است . وی در ادامه به افزایش ساخت مدارس در سطح منطقه توسط خیرین ونوسازی پرداخت وتاکید کرد با تلاش های به عمل آمده روستا هایی که فاقد فضای آموزشی مناسب بودند در حال ساخت است .

فریدون دامنی رئیس جدید آموزش وپرورش منطقه بمپور ضمن تشکر از مدیر کل آموزش وپرورش وبها دادن به جوانان اظهار داشت : آموزش وپرورش رکن اصلی جامعه است وآموزش یکی از مولفه های پرورش است وهر ملتی که آموزش وپرورش درستی داشته موفقیتی نیز در بر داشته است . وی در ادامه گفت :بحث تربیت یک مقوله کلی است دانش بدون پرورش نه تنها فایده ای ندارد بلکه می تواند مضر نیز باشد در همه مراحل وفازهای روحی ،فرهنگی واجتماعی باید رشد کنیم وزمانی آسیب های اجتماعی در جامعه پایین می آید که آموزش درست ارائه شود . تصریح کرد جامعه ای که آموزش ارتقا ءپیدا می کند اقتصاد وامنتیت آن رشد می کند واگر تمام برنامه های آموزش وپرورش مسائل تربیتی در اواولیت کاری قرار گیرد ومسائل تربیتی درست اجرا شود ،دانش آموزان خود را به راحتی به سمت آموزشی سوق می دهند .

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات سی ساله خسروی تقدیر وفریدون دامنی به عنوان رئیس جدید آموزش وپرورش بمپور معرفی شد .همچنین خسروی طی حمکی از سوی مدیر کل محمد یعقوب خسروی بعنوان مشاور ونماینده ویژه در حوزه آموزش وپرورش مناطقمرکزی بلوچستان تعیین شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن