تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820341570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعليق مذاكرات صلح يمن


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تعليق مذاكرات صلح يمن
فرستاده ويژه سازمان ملل به يمن اعلام كرد كه مذاكرات صلح ميان طرفين درگير در اين كشور تا اطلاع ثانوي متوقف شده است. انصارالله قرار است اسامي شوراي سياسي يمن را در روزهاي آينده اعلام كند.
اسماعيل ولد شيخ احمد، نماينده ويژه سازمان ملل در امور يمن روز جمعه گفت: «ما براي برگزاري جلسه پاياني در روز شنبه برنامه‌ريزي مي‌كنيم و اكنون در تلاش براي صدور بيانيه‌اي براي قطعي كردن نتايج حاصل شده در جريان مذاكرات هستيم.» به گزارش ايسنا به نقل از شبكه اسكاي نيوز عربي، وي گفت مذاكراتي كه 21 آوريل آغاز شد، در آينده از سرگرفته خواهد شد اما زمان دقيق اين مذاكرات را اعلام نكرد. او در عين حال به امكان بازگشت به كويت اشاره كرد. مذاكرات صلح از روز شنبه با توافق طرفين درگيري به مدت يك هفته تمديد شده بود. نماينده سازمان ملل در ادامه اظهار داشت: «پيشرفت‌هايي حاصل شده و در جريان مذاكراتي كه بيش از 90 روز ادامه داشته در مورد همه مسائل دشوار بحث و مذاكره شده است. هدف ما اين است كه توافق صلح هميشگي وجود داشته باشد.»

ولد شيخ به ارائه طرح صلح با محوريت اوضاع امنيتي طي روزهاي گذشته اشاره كرد و نسبت به واكنش مثبت هيئت دولت مستعفي يمن قدرداني كرد. هيئت دولت مستعفي يمن روز پنج‌شنبه به كويت بازگشت و به گفته محمدالعمراني، سخنگوي اين هيئت بازگشت هيئت به منظور حضور در جلسه اختتاميه است و نه براي برگزاري مذاكرات جديد. در همين حال، انصارالله و نيروهاي وابسته به علي‌عبدالله صالح، رئيس‌جمهور سابق يمن از تصميم خود براي اعلام اسامي اعضاي شوراي سياسي طي سه روز آينده به منظور مديريت كشور خبر دادند. اين شوراي 10 نفره قرار است كنترل كشور را تا تعيين رئيس‌جمهور قانوني و روي كار آمدن دولت در دست بگيرد. از سوي ديگر، كارشكني سعودي‌ها درباره حل بحران يمن همچنان ادامه دارد. به گزارش شبكه تلويزيوني روسيا اليوم، ويتالي چوركين، نماينده روسيه در سازمان ملل روز جمعه پس از ناكامي شوراي امنيت براي صدور بيانيه مشتركي درباره حل سياسي بحران يمن، گفت: «شوراي امنيت در آستانه تصويب بيانيه‌اي بود كه مسكو در اين باره پيشنهاد كرده بود، اما بعضي طرف‌ها تلاش كردند بندهايي را به آن اضافه كنند كه توازن اين بيانيه را برهم مي‌زد.»




تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن