تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 4 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807919786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت از ابتدای کار بر حل مسائل اصلی کشور تمرکز کرد/بی‌کاری با معجزه حل نمی‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دولت از ابتدای کار بر حل مسائل اصلی کشور تمرکز کرد/بی‌کاری با معجزه حل نمی‌شود
معاون اول رييس جمهور گفت: دولت تدبير و اميد از ابتدای كار مسائل اصلی كشور را شناسايی و بر حل آنها تمركز ويژه كرد.

دولت از ابتدای کار بر حل مسائل اصلی کشور تمرکز کرد/بی‌کاری با معجزه حل نمی‌شود
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگيری عصر امروز (چهارشنبه) در جريان سفر به شهرستان شهريار ضمن افتتاح اين بيمارستان، به همراه وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از بخش های مختلف اين مركز درمانی بازديد كرد.


معاون اول رييس جمهور همچنين در آيين افتتاح اين بيمارستان اظهار داشت: دولت تدبير و اميد از ابتداي كار اولويت هايي را براي خود مشخص و ضمن شناسايي مسائل اصلي كشور بر حل اين مسائل تمركز ويژه كرد.


وي افزود: مهمترين مسئله در بخش سياست خارجي پرونده هسته اي بود و در بخش اقتصاد نيز، دولت تمركز خود را بر موضوع تورم و بيكاري معطوف كرد و تلاش كرد رونق اقتصادي را به كشور بازگرداند.


جهانگيري ادامه داد: دولت مهمترين مسئله اجتماعي را موضوع درمان تشخيص داد و معتقد بود بايد بصورت ويژه بر موضوع بهداشت و درمان تمركز كند. 


معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: دولت تدبير و اميد اولويت هاي كشور را به خوبي تشخيص داد چرا كه مديران اين دولت در حقيقت چكيده مديريت كشور هستند. برخي افراد كه به دنبال نابود كردن سرمايه هاي انساني و مديريتي اين كشور هستند، در حقيقت به مردم ظلم مي كنند. 


وي با بيان اينكه امروز هيچ سرمايه اي در دنيا مهمتر از سرمايه انساني نيست اظهار داشت: يكي از سرمايه هاي انساني سرمايه مديريتي است و به همين دليل رييس جمهور تلاش كرد افراد مجربي را به عنوان مديران دولت انتخاب كند تا با مشكلات و اولويت هاي كشور آشنا باشند.




جهانگيري با اشاره به دستاوردهاي دولت يازدهم در بخش هاي مختلف گفت: خوشبختانه امروز در بخش سياست خارجي آرامش خوبي در كشور حاكم است و اگرچه هنوز مشكلاتي وجود دارد اما از تعامل مناسبي با دنيا برخوردار هستيم و فضايي آرام در بخش بين الملل كه پيش نياز هر كار توسعه اي است در كشور حاكم است.


معاون اول رييس جمهور همچنين با اشاره به ثبات و آرامش حاكم در اقتصاد كشور گفت: خوشبختانه امروز فعالان اقتصادي قادر هستند وضعيت نرخ ارز و تحولات اقتصادي را پيش بيني كنند و براساس آن به فعاليت اقتصادي بپردازند. 


وي افزود: البته هنوز مشكلاتي نظير بيكاري وجود دارد اما بايد بدانيم كه اينگونه مشكلات با معجزه حل نمي شود بلكه راه حل اين مسئله افزايش توليد و سرمايه گذاري است.


جهانگيري با اشاره به توفيقات دولت در طرح تحول نظام سلامت گفت: البته اين به معناي آن نيست كه مشكلي در بخش درمان وجود ندارد اما آنچه مسلم است اين است كه دولت اهتمام جدي دارد كه مسير صحيح انتخاب شده براي پيشرفت كشور را ادامه دهد و معتقد هستيم هر گونه ترديد در ادامه اين راه به معناي بازگشت به مشكلات و شرايط سال هاي گذشته است.


معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: آنچه مي تواند ما را به پيشرفت و توسعه رهنمون سازد، انسجام و وحدت در چارچوب سياست هاي روشن است و خوشبختانه اين كشور از نعمت رهبر فرزانه انقلاب برخوردار است كه هرجا نياز باشد تذكر و توصيه هاي لازم را گوشزد مي كنند تا چنانچه خطايي وجود داشته باشد اصلاح شود. 


وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: شالوده اصلي اين سياست ها اين است كه مردم، دولت و همه بخش ها بايد براي پيشرفت و توسعه كشور به صحنه بيايند و تصور برخي افراد مبني بر اينكه دولت بايد به تنهايي اين بار را بر دوش بكشد، تصوري اشتباه است.


جهانگيري افزود: برخي افراد خود را كنار كشيده اند و فقط دولت را مورد نقد قرار مي دهند در صورتيكه بايد از خود آنها سوال شود كه شما در جايگاه مسئوليت خود براي تحقق اقتصاد مقاومتي چه كرده ايد و چه خدماتي به كشور ارايه داده ايد. 


معاون اول رييس حمهور با قدرداني از سرمايه گذاراني كه بيمارستان 200 تختخوابي نور شهريار را احداث كرده اند، گفت: اين كه اين افراد احساس وظيفه كرده اند بسيار حائز اهميت و ارزشمند است و نتايج اين كار خير تا سال هاي سال براي آنها باقي خواهد ماند.


وي برلزوم ورود مردم و بخش خصوصي به صحنه كار و اقتصاد تاكيد كرد و اظهار داشت: ما طرفدار بخش خصوصي هستيم و باور داريم كه بخش خصوصي بايد ميدان دار فعاليت هاي كشور باشد و سياست نظام اين است كه بخش خصوصي بتواند در همه عرصه ها حضور و مشاركت داشته باشد.


جهانگيري بر ضرورت شناسايي موانع پيش روي سرمايه گذاري بخش خصوصي در عرصه بهداشت و درمان تاكيد كرد و گفت: براساس گزارش وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با كمبود تعداد زيادي تخت بيمارستاني در كشور مواجه هستيم كه حل اين مشكل تنها از طريق بودجه دولت امكانپذير نيست و بايد بخش خصوصي به ميدان بيايد.


معاون اول رييس جمهور تصريح كرد: بايد حمايت هاي لازم از بخش خصوصي براي ورود به عرصه بهداشت و درمان انجام شود و اميدوارم كه بخش بهداشت و درمان كشور بتواند از توانمندي بخش خصوصي استفاده كند. 


وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي نيز در اين مراسم گزارشي از وضعيت تعداد تخت هاي بيمارستاني كشور و مقايسه آن با ساير كشورها ارائه كرد و گفت: در اين دولت قول داده ايم 20 هزار تخت بيمارستاني احداث كنيم كه اميدوارم تا پايان دولت هر هفته و يا هر دو هفته شاهد افتتاح بيمارستان و مراكز درماني در كشور باشيم.


قاضي زاده هاشمي با اشاره به برخي افراد كه طرح تحول نظام سلامت را مورد نقد قرار مي دهند گفت: يكي از برنامه هاي خوب دولت اجراي همين طرح بوده است و رييس جمهور به درستي تشخيص داد كه نظام سلامت كشور نيازمند تحول است.


وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي همچنين بر لزوم حمايت ويژه دولت از بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در بخش بهداشت و درمان تاكيد كرد و گفت: اميدوارم شاهد رشد فزاينده سرمايه گذاري توسط بخش خصوصي در اين بخش باشيم.


انتهای پیام /






۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن