تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816396425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری از طریق طلسم و جادو


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: کلاهبرداری از طریق طلسم و جادو
رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که با راه اندازی وبلاگی برای بخت گشایی و جلب توجه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از شهروندان کرده بود، خبر داد. در تاریخ نهم اردیبهشت ماه امسال زن و شوهری با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مأموران اعلام کردند که برای حل مشکل خانوادگی …



به گزارش ایسنا، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زنی که با راه اندازی وبلاگی برای بخت گشایی و جلب توجه اقدام به کلاهبرداری میلیونی از شهروندان کرده بود، خبر داد.


در تاریخ نهم اردیبهشت ماه امسال زن و شوهری با مراجعه به کلانتری ۱۲۳ نیاوران به مأموران اعلام کردند که برای حل مشکل خانوادگی خود از طریق اینترنت با سایتی مربوط به خانمی به نام ارژینا آشنا شده و برای دریافت جادو و طلسم مشکل گشا ، چند میلیون تومان به این شخص پرداخت کرده اند اما با انجام کامل تمامی اقدامات گفته شده از سوی فروشنده طلسم و جادو ، هیچگونه تغییری در کاهش مشکلاتشان مشاهده نشده و این خانم نیز حاضر به بازپس دادن وجه پرداختی آنها نیست.


با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و زن و شوهر جوانِ شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود گفتند: از طریق اینترنت ، با وبلاگ خانمی به نام استاد مرسانا ارژینا آشنا شدیم، او در سایت خود ادعا کرده بود که با طلسم و جادو می تواند مشکلات افراد را مرتفع کند و مخاطبان می توانند برای حل مشکل خانوادگی خود ، از طریق تماس با شماره تلفن درج شده در داخل وبلاگ با این خانم تماس بگیرند. ما هم با او تماس گرفتیم و او گفت که در قبال دریافت مبالغی می تواند با جادو و طلسم ، مشکلات ما را حل کند.


زن و شوهر جوان در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفتند: با این انگیزه و اطمینان ، برای خرید طلسم و جادو اعلام آمادگی کرده و این فرد در مرحله اول با دریافت دو میلیون تومان ، صفحه ای فلزی منقوش به تعدادی اشکال و نقوش نامفهوم را از طریق پیک برای ما ارسال کرد و سپس مرسانا ارژینا طی تماس تلفنی گفت که که این صفحه را در منزل خود نگهداری کنیم تا گرفتاری هایمان برطرف شود . مدتی بعد به علت عدم حصول نتیجه ، طی تماس با خانم مرسانا ارژینا ، وی درخواست مبالغ دیگری برای طلسم های تکمیلی کرد و در قبال دریافت مبلغ ۷ میلیون تومان ، هر بار اشیاء متفاوتی اعم از پارچه های حاوی جملات نامفهوم ، مایعات و مواد مختلف از طریق پیک برای ما ارسال می کرد اما سرانجام هنگامی که هیچکدام از مشکلات ما با این طلسم و جادوها برطرف نشد ، به این خانم اعتراض کرده اما او ضمن فحاشی دیگر پاسخگوی تماسهای تلفنی ما نشد.


با آغاز رسیدگی به پرونده و با بررسی محتویات داخل وبلاگ مشخص شد که خانم مرسانا ارژینا با تبلیغاتی اعم از طلسم جذابیت و جلب توجه ، طلسم بخت گشا و کارگشا ، طلسم عشق و محبت ، باطل کردن سحر و زبان بند و رفع گرفتاری و مشکل اقدام به کلاهبرداری از دو شاکی پرونده و تعداد دیگری از شهروندان کرده است که نهایتا با انجام اقدامات پلیسی ، هویت واقعی استاد مرسانا ارژینا به نام سمانه . ز ۳۳ ساله ساکن سیدخندان ـ خیابان ابوذر غفاری شناسایی و این فرد توسط پلیس دستگیر شد.







تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - 04 August 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن