تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819190916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری بدهکار 150 میلیاردتومانی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس پلیس آگاهی، جزئیات دستگیری بزرگترین بدهکار بانکی کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایران، سردار محمدرضا مقیمی دیروز دراین باره گفت: یکی از اقدام‌هایی که در پلیس آگاهی انجام می‌شود رصد و پیگیری بدهکاران بانکی است و بانک‌ها اطلاعات افرادی را که دسترسی به آنها ندارند در اختیار پلیس آگاهی قرار می‌دهند و ما نیز با دریافت حکم قضایی وارد پرونده می‌شویم.

وی با بیان اینکه چندی پیش یکی از بزرگترین بدهکاران به نظام بانکی کشور شناسایی و دستگیر شد، گفت: این فرد بیش از 150 میلیارد تومان به بانک سپه بدهی داشت که البته ممکن است این رقم با احتساب رقم جریمه و دیرکرد تغییراتی هم داشته باشد اما رقم اولیه این است.

سردار مقیمی با بیان اینکه این فرد طی سال‌های گذشته فراری بوده است، اظهار کرد: سرانجام با پیگیری‌های پلیس آگاهی متهم در تهران دستگیر شد و هم اکنون در اختیار دستگاه قضایی قرار دارد.

وی اظهار کرد: این فرد وابستگانی نداشته و بانک باید توضیح دهد که تسهیلات را چگونه و برای چه دریافت کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا درباره اینکه آیا این فرد واقعاً بزرگترین بدهکار بانکی کشور بوده یا خیر؟ گفت: فرد دستگیر شده یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی به کشور بوده که البته باید بدهی خود را تسویه کند.

وی ادامه داد: پرونده‌های دیگری نیز در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد و البته رویکرد ما در مورد بدهکاران بانکی، پیشگیرانه است.

۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن