تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802785499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ ٣ عضو یک خانواده در آتش سوء‌ظن


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پسر نوجوان که اعضای خانواده‌اش را آتش ‌زده و سه نفر را به قتل رسانده ‌است مدعی‌ شد رابطه مادرش با مردی غریبه دلیل اصلی این قتل عام بود.

به گزارش شرق، مأموران آتش‌نشانی، ١٥ فروردین سال ٨٨ باخبر شدند یکی از طبقات آپارتمانی در مارلیک ملارد آتش گرفته‌ است و بلافاصله اکیپی به محل اعزام شدند و کار مهار آتش را آغاز کردند، آنها متوجه شدند پنج نفر در این خانه میان شعله‌های آتش هستند، مأموران برای اینکه بتوانند وارد خانه شوند، حفاظ آهنی در را که بسته شده ‌بود، بریدند و پنج نفری را که در خانه بودند بیرون کشیدند؛ با انتقال اعضای خانواده به بیمارستان سه نفر از آنها به خاطر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند، اما مادر و پسر ١٨ساله خانواده زنده ماندند.

این در حالی بود که متخصصان آتش‌نشانی اعلام کردند علت اصلی آتش‌سوزی، بنزینی بوده‌ که در خانه پاشیده شده و با توجه به اینکه حفاظ در قفل شده ‌بود، آتش‌سوزی عمدی است.

وقتی مادر و پسر نوجوانش بازجویی شدند، مادر مدعی‌ شد نقشی در این آتش‌سوزی نداشته و خودش هم میان آتش‌ سوخته است، اما ارشیا پسر ١٨ساله اعتراف کرد قتل‌ها کار او ‌است.

ارشیا گفت: ما زندگی آرام و خوبی داشتیم تا اینکه چند وقت پیش نوشته‌ای را به حیاط خانه ما انداختند که در آن فردی ادعا کرده‌بود مادرم با مرد دیگری رابطه دارد و برادر کوچکم که ١٢ سال داشت متعلق به آن مرد است نه پدرم. این موضوع زندگی ما را آشفته کرد و با اینکه مادرم می‌گفت این ادعا درست نیست، اما از آن به بعد دعوا و درگیری در خانه ما شروع شد، پدر و مادرم هر روز با هم دعوا می‌کردند.

متهم گفت: با اینکه اول قبول نکردم مادرم خیانت کرده ‌است و فکر می‌کردم این پدرم است که اشتباه برداشت کرده، اما حادثه‌ای اتفاق افتاد که باعث شد من تصمیم به قتل همه اعضای خانواده بگیرم. یک روز قبل از این حادثه من و دوستانم جلوی در خانه نشسته ‌بودیم، یک پژو ٤٠٥ کمی جلوتر از خانه ما توقف کرد و دو مرد از آن پیاده شدند و به سمت من آمدند، یک نفر داخل پژو بود آنها او را به من نشان دادند و گفتند مردی که داخل ماشین است همان کسی است که با مادرت رابطه داشته و برادر کوچکت فرزند اوست؛ خیلی عصبانی شدم و اصلا نتوانستم خودم را کنترل کنم، با آنها درگیر شدم، بدون اینکه چیزی بگویند رفتند و من ماندم و فکری که داشت در سرم می‌چرخید. این ننگ را نمی‌توانستم پاک کنم مگر با کشتن مادرم، اما مرگ مادرم هم چاره کار نبود، چون همه اعضای خانواده بدبخت شده ‌بودند، به همین دلیل تصمیم گرفتم همه اعضای خانواده و خودم را بکشم. شب حادثه وقتی همه خواب بودند بنزینی را که از قبل تهیه کرده‌ بودم، برداشتم و درحالی‌که همه در خواب عمیق بودند، بنزین را همه‌جای خانه پاشیدم و بعد کبریت کشیدم و روی زمین انداختم.

متهم ادامه داد: در چند ثانیه همه‌جای خانه آتش گرفت و ما سوختیم، اگر آتش‌نشانی نمی‌رسید من و مادرم هم مرده ‌بودیم، البته من دوست داشتم بمیرم، اصلا دوست نداشتم زنده بمانم.

 ارشیا درباره اینکه حفاظ در ورودی را چه کسی قفل کرد، گفت: خودم این کار را کردم، می‌خواستم کسی نتواند از خانه فرار کند و همگی بمیریم؛ اما من و مادرم زنده ‌ماندیم. با توجه به اینکه ارشیا و مادرش زنده مانده‌ بودند، مأموران به مادر او هم ظنین شدند و از او بازجويي کردند.

 این زن گفت: من اصلا در جریان تصمیم پسرم نبودم و علت اینکه زنده ماندم هم این بود که در اتاقی جداگانه خوابیده ‌بودم و آتش دیرتر به آن اتاق رسید، ضمن اینکه من با هیچ مردی رابطه نداشته‌ام و حرف‌هایی که درباره من زده ‌بودند، اصلا درست نبود، اما شوهرم و پسرم آن را باور کرده و به من بدبین شده ‌بودند.

با توجه به اینکه مدرکی علیه این زن پیدا نشد، بازپرس فقط ارشیا را متهم این آتش‌سوزی و قتل‌ها شناخت و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه رفت. روز گذشته قرار بود متهم در شعبه ٤ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود که به‌دلیل نبود مدرک انحصار وراثت، رسیدگی به این پرونده به زمانی دیگر موکول شد.



۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن