تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814188825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید امیر پوردستان از پهپاد اخلال گر نزاجا


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بازدید امیر پوردستان از پهپاد اخلال گر نزاجا
بازدید امیر پوردستان از پهپاد اخلال گر نزاجا فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه همایش جنگ ترکیبی که صبح امروز در دانشگاه جنگ ارتش برگزار شد، از نمایشگاه دستاوردهای سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا بازدید کرد.

در این نمایشگاه آخرین تجهیزات دفاعی نزاجا چون پهپاد اخلال‌گر با قابلیت ایجاد فرکانس و پارازیت در سامانه‌های ارتباطی دشمن، پهپاد تصویربردار و سامانه تخریب لیزر با قابلیت ایجاد اختلال در تصویربرداری پهپادهای دشمن، و گلوله‌های اعلامیه‌ریز 155 میلی‌متری و 122 میلی‌متری به نمایش گذاشته شده است.

امیر پوردستان همچنین از غرفه تجهیزات نیروی ویژه ناجا (نوپو) بازدید کرد.

ربات دست‌پرتاب، دوربین حرارتی قابل نصب روی سلاح، دوربین حرارتی تک‌چشمی فاطر 22، لیزر نامرئی نقطه قرمز، مسلسل و کُلت پینت‌بال، سلاح تک‌تیرانداز، سلاح وینچستر و سلاح نارنجک‌انداز ازجمله محصولات به نمایش در آمده در غرفه ناجا هستند.

منبع: دفاع پرس


95/5/11 - 12:12 - 2016-8-1 12:12:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن