تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس مسئول نظارت بر انتخابات شوراها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: محمدجواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص انتخابات سال 96  توضیح داد: بر اساس ماده 22 قانون انتخابات هر گاه هر انتخاباتی که با انتخابات ریاست جمهوری همزمان برگزار شود اعضای صندوق ها باید واحد باشد. با تکیه بر همین قانون دوره گذشته با شورای نگهبان نشست هایی برگزار کردیم اما این شورا موضوع را نپذیرفت.

نماینده مردم کرج در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با مخالفت شورای نگهبان، به نوعی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بر عهده مجلس شورای اسلامی باقی ماند، بر همین اساس کمیسیون شوراها برای این انتخابات با وزارت کشور جلساتی را بر گزار می کند.

وی گفت: اینکه انتخابات شوراهای شهر و رستا الکترونیکی برگزار شود منوط به تایید مسئله از سوی مجلس و وزارت کشور است و شورای نگهبان تنها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری می تواند اظهار نظر داشته باشد.

کولیوند تاکید کرد: سعی داریم با همکاری و هماهنگی که با وزارت کشور داریم حداقل 30 درصد و حداکثر 50 درصد شعب انتخابات شوراهای شهر و روستا را الکترونیکی برگزار کنیم. در خصوص انتخابات ریاست جمهوری باید شورای نگهبان اعلام نظر کند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از صفر تا صد و بر نرم افزار  و سخت افزار بر عهده مجلس است و شورای نگهبان تنها مسئولیت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن