تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820538527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

/یک لحظه مکث/ کاسبی دلالان از حجی که بلاتکلیف است + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /یک لحظه مکث/کاسبی دلالان از حجی که بلاتکلیف است + عکس
خبرگزاری فارس: کاسبی دلالان از حجی که بلاتکلیف است + عکس
در حالیکه هنوز تکلیف حج تمتع 95 مشخص نشده است و به گفته مسئولان حج و زیارت در محدوده زمانی قرمز بسر می‌بریم، عده‌ای از دلالان فیش‌های حج تمتع را از 5 تا 14 میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، 39 روز از مذاکرات هیأت ایرانی با هیأت عربستانی بر سر عقد تفاهمنامه حج تمتع 95 می‌گذرد و همچنان خبری از اظهار نظر قطعی سعودی‌ها در مورد 4 شرط ایران نیست. هرچه به موسم حج نزدیک می شویم و سعودی‌ها از جواب صریح دادن طفره می‌روند، امکان برگزاری حج تمتع کاهش می‌یابد و به عبارتی تا این لحظه خبری از برگزاری حج تمتع نیست. وضعیت حج عمره نیز مشخص است و بعد از حادثه فرودگاه جده با مصوبه دولت حج عمره متوقف شد و برگزاری مجدد آن منوط به محاکمه و مجازات مأموران خاطی سعودی شد. در این روزها که حج عمره تعطیل و تکلیف حج تمتع نیز نامشخص است، عده‌ای از دلالان از این فضای گل آلود ماهی می‌گیرند و اقدام به فروش فیش حج عمره و تمتع می‌کنند. در این میان تبلیغات پیامکی انجام می‌شود و قیمت فیش حج تمتع 5 میلیون تومان عنوان می‌شود. اگر چه این فیش‌ها مشکلی از نظر اعتبار ندارند، اما با توجه به بلاتکلیفی حج تمتع و عمره، فروش این فیش‌ها جای سوال دارد. با تماسی که با یکی از این دلالان برقرار شد، وی قیمت فیش حج تمتع 95 را 14 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: قیمت فیش سالهای آینده نیز از 5 تا 14 میلیون تومان است. این در حالی است که در پیامک تبلیغاتی قیمت فیش حج تمتع 5 تا 45 میلیون تومان عنوان شده است. به گفته وی، قیمت فیش حج عمره نیز اکنون یک میلیون و 300 هزار تومان است.

انتهای پیام/

95/03/03 :: 13:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن