تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819062580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصابت دومین موشک «زلزال3» یمن به نجران


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
اصابت دومین موشک «زلزال3» یمن به نجران
اصابت دومین موشک «زلزال3» یمن به نجران یگان موشکی ارتش یمن در واکنشی انتقام‎جویانه و در پاسخ به ادامه حملات متجاوزانه ائتلاف سعودی، دومین موشک بالستیک «زلزال3» را به سمت یکی از پایگاه های سعودی در نجران شلیک کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، پدافند موشکی ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله، پایگاه نظامی سعودی «رجلاء» در منطقه مرزی نجران را با موشک بالستیک از نوع «زلزال3» منهدم کرد.
 
یک منبع نظامی ارتش یمن به شبکه «المسیره» یمن گفته که این موشک که عصر روز گذشته(شنبه) شلیک شد، دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرد.
 
وی افزود: این موشک بومی ساز در پاسخ به استمرار جنایات و حملات متجاوزانه سعودی آمریکایی علیه یمن شلیک شده است و تا زمانی که تجاوزهای عربستان به خاک یمن ادامه داشته باشد، ارتش یمن نیز شلیک موشک‌های بالستیک را متوقف نخواهد کرد.
 
یگان موشکی ارتش یمن از ابتدای ماه ماه جاری میلادی(جولای) تاکنون، 13 موشک بالستیک به سمت مواضع سعودی و محل تجمع عناصر مسلح وابسته به ائتلاف سعودی و مزدوران آن شلیک شد.
 
نیروهای یمنی 10 روز گذشته نیز یک فروند موشک زلزال3 را به سمت پایگاه گارد ملی عربستان در نجران شلیک کردند که در پی آن ده ها نفر از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.
 
 


منبع: فارس


95/5/10 - 18:17 - 2016-7-31 18:17:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن