تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817292336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جو بایدن چه چیزی را رد می‌کند؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جو بایدن چه چیزی را رد می‌کند؟
معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا احتمال گردش آرای سندرز به سود دونالد ترامپ را رد کرده است.
به گزارش نامه نیوز، سرانجام هیلاری کلینتون به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا انتخاب شد.

انتخاب هیلاری کلینتون درحالی صورت می گیرد که افشاگری سایت ویکی لیکس در خصوص حمایت سران ارشد حزب دموکرات از وزیر امور خارجه سابق ایالات متحده آمریکا در جریان رقابتهای درون حزبی دموکراتها خشم طرفداران برنی سندرز را برانگیخته است.

این افشاگری، مجمع حزبی دموکراتها را به حاشیه رانده است. در این میان جو بایدن معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا احتمال گردش آرای سندرز به سود دونالد ترامپ را رد کرده است. جو بایدن که تا قبل از برگزاری رقابتهای درون حزبی دموکراتها یکی از گزینه های شرکت در این رقابتها محسوب می شد، در نهایت تصمیم گرفت از حضور در عرصه رقابتهای انتخاباتی انصراف دهد. با این حال اظهارات اخیر جو بایدن در خصوص عدم گردش آرای سندرز به سود ترامپ از ابعاد مختلفی قابل تامل است:

نخست اینکه اساسا جو بایدن برای سخنان خود در این خصوص استدلالی ندارد. بدیهی است که بخشی از آرای برنی سندرز (که می تواند بخش مهمی از آن باشد) حداقل در شرایط فعلی به سود هیلاری کلینتون به گردش در نخواهد آمد.

برگزاری مجمع حزبی دموکراتها نشان داد که طرفداران سندرز به شدت از سران حزب دموکرات و متعاقبا هیلاری کلینتون ناراضی هستند. در جریان رقابتهای انتخابات درون حزبی دموکراتها شاهد به گردش در آمدن آرای سوپردلیگیتها به سود هیلاری کلینتون بودیم. اگر حمایت سوپر دلیگیتها و سران ارشد حزب دموکرات از کلیمتون وجود نداشت، او نمی توانست در مقابل سندرز کاری از پیش ببرد.

از سوی دیگر، طرفداران سندرز در جریان رقابت با هیلاری کلینتون حضور فعال و پرشور داشته و خود را در بطن رقابتی تمام عیار تصور می کردند.
آنها هم اکنون دریافته اند که مجریان انتخابات درون حزبی دموکراتها طرفدار نامزدی خاص بوده اند! خشم و عصبانیت طرفداران سندرز از هیلاری کلینتون به گونه ایست که حتی پس از اعلام حمایت سندرز از کلینتون در مجمع حزبی دموکراتها، طرفداران سندرز وی را "هو" کردند. به نظر می رسد حتی تلاش سندرز برای آرام کردن طرفدارانش نیز نتواند برخی از آنها را وادر سازد که آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به سود هیلاری کلینتون به گردش در آورند.

بی دلیل نیست که دونالد ترامپ نامزد جنجالی جمهوریخواهان بر روی کسب آرای برخی طرفداران سندرز حساب ویژه ای باز کرده است. چنانچه قبلا نیز بیان شده است، آرای سندرز در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به مولفه ای تعیین کننده تبدیل شده است.

هم اکنون اصلی ترین دغدغه سران حزب دموکرات، به گردش در آمدن آرای برنی سندرز به سود هیلاری کلینتون است. با این حال برگزرای مجمع اخیر حزب دموکرات و افشاگری های صورت گرفته از سوی سایت ویکی لیکس، همه این معادلات را بر هم زده است. به راستی حزب دموکرات به کدام سو می رود؟

در چنین شرایطی مشخص نیست که جو بایدن معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا دقیقا چه چیزی را رد می کند! اظهارات بایدن در خصوص اینکه آرای سندرز به سود ترامپ به گردش در نمی آید، بیش از آنکه اظهار نظری معقول و منطقی باشد، اظهار نظری تبلیغاتی در راستای روحیه بخشی به اردوگاه آشفته دموکراتهاست.

بایدن خود نیز به مانند دیگر سران حزب دموکرات نسبت به اینکه آیا واقعا آرای سندرز به سود کلینتون به گردش در آید تردید جدی دارد.هم اکنون نظرسنجی های انتخاباتی در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد که ترامپ و هیلاری کلینتون در موقعیتی نسبتا برابر با یکدیگر قرار دارندذ. این در حالی بود که در نظرسنجی های گذشته هیلاری کلینتون با اختلافی معنادار از ترامپ پیش بود.


منبع: تسنیم

مطالب مرتبط
هيلاري كلينتون نامزد رسمي دموكرات‌ها شد / آيا کلینتون نخستين رييس‌جمهور زن تاريخ آمريكا مي‌شود؟
ايران، تركيه و روسيه به منطقه نظم ببخشند
رئیس حزب دموکرات آمریکا از سمت خود استعفا می‌دهد
حامي سرسخت برجام معاون هيلاري كلينتون شد



۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن