تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام متعرض به كودكان در ملأعام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مردي به جرم تعرض به چند كودك و قتل ‏دختري ٥ ساله در ملأعام اعدام شد.

به گزارش اعتماد، اين حكم، صبح ‏ديروز در منطقه انبار نفت شهرستان سنقر و كليايي ‏استان كرمانشاه، جايي كه متهم مرتكب جرم شده ‏بود، با حضور اولياي دم و اهالي منطقه به اجرا ‏درآمد.

 ‏رسيدگي به اين پرونده از ٢٦ خرداد امسال با ناپديد ‏شدن ناگهاني دختري ٥ ساله به نام حنانه در شهرك ‏وليعصر سنقر و كليايي آغاز شد. تحقيقات كارآگاهان ‏نشان مي‌داد كه مفقودي در حالي كه براي خريد ‏بستني از خانه خارج شده، ديگر بازنگشته است. يك ‏روز بعد، جست‌وجوي پليس به كشف جسد حنانه، ‏زير پلي در اتوبان منجر شد.

بررسي‌ها نشان مي‌داد ‏كه قاتل، پس از بستن دست و پاي دختر خردسال، ‏او را با روسري خفه كرده، جسدش را در كيسه‌اي ‏پلاستيكي گذاشته و زير پل رها كرده است. ‏همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني و تمركز ‏كارآگاهان بر شناسايي مخفيگاه قاتل، ١٢ خانواده به ‏پليس مراجعه كردند و پرده از تعرض مردي غريبه ‏به دختربچه‌هاي‌شان برداشتند.

آنها در اظهاراتي ‏مشابه به كارآگاهان گفتند كه سال گذشته، ‏دخترهاي‌شان از سوي مردي ناشناس مورد آزار و ‏اذيت قرار گرفته‌اند اما آنها به خاطر حفظ جان آنها ‏شكايت نكرده‌اند. كودكاني نيز كه مورد تعرض قرار ‏گرفته بودند، نشانه‌هاي مشابهي از متعرض در اختيار ‏كارآگاهان قرار دادند كه صحت گفته‌هاي والدين‌شان ‏را ثابت مي‌كرد.

در ادامه تحقيقات، ارتباط بين ‏تعرض به دخترها و قتل حنانه فاش و مشخص شد ‏كه متهم اين دو پرونده يك نفر است كه احتمالا در ‏همسايگي شاكيان زندگي مي‌كند. ‏سرانجام، در حالي كه تحقيقات پليس براي شناسايي ‏متهم ادامه داشت، زني به آگاهي مراجعه كرد و از ‏ارتكاب همسرش به قتل حنانه پرده برداشت. او به ‏كارآگاهان گفت: «شوهرم مردي ٣٢ ساله و نصاب ‏ماهواره است. او در حرف‌هايش به ربودن حنانه اشاره ‏كرد و وقتي فهميدم او را كشته، به آگاهي آمدم تا او ‏را معرفي‌ كنم. وقتي شوهرم مرتكب قتل شد، من و ‏بچه‌ام خانه نبوديم.»

 با ثبت اظهارات زن جوان، به ‏سرعت تيمي از كارگاهان به محل اعزام شدند و ‏شوهر او را دستگير كردند. او كه همراه همسر و ‏فرزندش، در همسايگي خانواده حنانه زندگي مي‌كرد ‏در بازجويي‌ها به آزار و اذيت دختر بچه‌ها و قتل ‏حنانه اعتراف كرد.

او به گزارش روزنامه ايران، درباره ‏روز قتل گفت: «روز حادثه حنانه را ديدم كه بستني ‏به دست در حال رفتن به سمت پايين محله است. به ‏او نزديك شدم و محكم دستش را گرفتم. به بهانه ‏اينكه مي‌خواهم او را پيش دخترم ببرم، به حياط ‏خانه كشاندم. مي‌خواستم به او تجاوز كنم كه ناگهان ‏سر و صدايي از كوچه شنيدم. اهالي داشتند ‏جست‌وجو مي‌كردند. ترسيده بودم. نمي‌توانستم ‏رهايش كنم چون هويتم فاش مي‌شد براي همين ‏اول ضربه‌اي به سرش زدم، بعد با پارچه‌اي خفه‌اش ‏كردم. آن موقع همسر و بچه‌هايم در خانه نبودند. ‏هوا كه تاريك شد، جسد را در نايلوني گذاشتم و با ‏اطمينان از اينكه محله خلوت است، آن را با موتورم ‏به كنار پل بردم و با دست و پاي بسته، زير پل ‏انداختم. بعد برگشتم و با اهالي در جست‌وجو شركت ‏كردم. من حتي بعد از كشف جسد، در مجلس ‏خاكسپاري اين كودك هم شركت كردم. وقتي ‏متوجه شدم هنوز ردي از من پيدا نكرده‌اند، خيالم ‏راحت شد. اما چند روز قبل ناخواسته ماجرا را براي ‏همسرم تعريف كردم كه او هم مرا لو داد.»

‏متهم پس از اعتراف به آزار و اذيت چند دختربچه ‏ديگر، براي صدور حكم به دادگاه كيفري استان ‏كرمانشاه اعزام و در آنجا به جرم تعرض و قتل به ‏اعدام در ملأعام محكوم شد. اين حكم پس از تاييد ‏در ديوان عالي كشور، صبح ديروز در منطقه انبار ‏نفت سنقر به اجرا درآمد. ‏


۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن