تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814726110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسیدپاشی برسر تخلیه خانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اسیدپاشی برسر تخلیه خانه بود
مرد ميانسالي كه متهم است روي يك مأمور پليس اسيد پاشيده است، روي تخت بيمارستان بازجويي شد و ماجرا را شرح داد.
گزارش اوليه حادثه روز شنبه، دوم مرداد ماه در صفحه حوادث چاپ شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز حادثه يكي از مأموران كلانتري 128 تهران‌نو كه با حكم قضايي براي تخليه خانه‌اي در حوالي خيابان نارمك در محل حاضر شده بود، از سوي مستأجر هدف اسيدپاشي قرار گرفت و به بيمارستان شهيد مطهري منتقل شد. همچنين مشخص شد در اين حادثه علاوه بر مأمور پليس، خود مرد اسيدپاش هم به دليل پاشيدن اسيد روي خودش آسيب ديده است. پس از معاينه پزشكي مشخص شد مأمور پليس از ناحيه سمت راست صورت، دست و پا 7 درصد سوختگي دارد و متهم نيز 5 درصد در اين حادثه دچار سوختگي شده است.

 قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران براي تحقيق از شاكي و متهم راهي بيمارستان شد.
   
متهم مايع اسيدي را به صورتم پاشيد
مأمور پليس گفت: ساعت 10 و 30 دقيقه روز پنج‌شنبه 31 تيرماه همراه مردي‌ که حكم تخليه خانه‌اش را از دادگاه گرفته بود، راهی محل شدیم. من با نشان دادن حكم قاضي از مستأجر خواستم خانه شاكي را تخليه كند، اما مستأجر قبول نكرد. وقتي با اصرار ما روبه‌رو شد، ناگهان ظرف پلاستيكي را برداشت و تهديد كرد داخل آن مايع اسيدي است و چنانچه از خانه‌اش بيرون نرويم مايع اسيدي را روي خودش مي‌پاشد. پس از اين با عمليات رواني كه تجربه دارم، تلاش كردم متهم را وادار به تسليم كنم، اما وقتي ديدم او قصد اسيدپاشي روي خودش را دارد، به سويش رفتم تا مانع پاشيدن اسيد روي بدنش شوم كه متهم ناگهان اسيد را روي من پاشيد. در حالي كه از شدت سوزش ناله‌هايم به آسمان بلند شده بود صداي آي سوختم متهم نيز به گوشم رسيد و بعد من از هوش رفتم تا اينكه در بيمارستان به هوش آمدم.
   
من قصد اسيدپاشي روي خودم را داشتم
متهم نیز در بازجويي‌ها گفت: من هشت سال است مستأجر شاكي هستم و بين همسايه‌ها و بستگانم آبرو دارم. وقتي صاحبخانه از من خواست خانه‌اش را تخليه كنم از او مهلت خواستم، اما در موعد تعيين شده موفق به پيدا كردن خانه اجاره‌اي نشدم تا اينكه صاحبخانه از دادگاه حكم تخليه گرفت.
پس از اين همسر و فرزندانم را به شهرستان فرستادم و خودم به دنبال خانه رفتم. روز حادثه در حالي كه اسباب و اثاثيه‌ام را جمع كرده بودم، صاحبخانه با مأمور پليس به درخانه آمد و خواست همان لحظه خانه را تخليه كنم. من به آنها گفتم كه آبرو دارم و تا عصر تخليه مي‌كنم، اما صاحبخانه قبول نكرد كه عصباني شدم و مايع اسيدي را كه از قبل براي باز كردن لوله فاضلاب در خانه داشتم، برداشتم و تهديد كردم اگر از خانه‌ام بيرون نروند روي خودم مي‌پاشم. هر چقدر تهديد كردم فايده‌اي نداشت تا اينكه در ظرف مايع اسيدي را باز كردم تا روي خودم بپاشم كه مأمور پليس ظرف را از دست من گرفت و در جريان آن مايع اسيدي روي او و خودم پاشيد.
   
حرف‌هاي صاحبخانه
در ادامه قاضي از صاحبخانه تحقيق كرد. وي گفت: چند سال قبل خانه‌ام را كه در حوالي خيابان نارمك است، به خانواده‌اي اجاره دادم. چند ماه قبل از پايان قرارداد به مستأجرم سفارش كردم كه خانه‌ام را لازم دارم و به همين دليل به دنبال خانه اجاره‌اي ديگري باشد. چندي قبل موعد قراردادمان تمام شد و از مستأجرم خواستم خانه‌ام را تخليه كند، اما او امروز و فردا مي‌كرد تا اينكه مجبور شدم در دادسرا شكايت كنم و پس از بررسي 20 روز قبل حكم تخليه خانه‌ام را از دادگاه گرفتم.  وقتي حكم تخليه را به مستأجرم نشان دادم، باز هم او حاضر به تخليه خانه‌ام نشد تا اينكه به دادسرا رفتم و دستور دادند همراه دادورز شعبه اجراي احكام دادسرا و مأمور كلانتري اقدام به تخليه خانه‌ام بكنم. وقتي با مأمور به خانه‌ام رفتم، مستأجرم ما را تهديد به اسيدپاشي كرد كه من از ترس از محل رفتم و بعد متوجه حادثه شدم.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه قاضي مرشدلو دستور داد تا متهم پس از بهبودي، صحنه حادثه را بازسازي كند‌.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن