تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804027644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاجعه منا باید در مجامع جهانی پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عضو مجلس خبرگان رهبری، آل سعود را به دلیل عملکرد نامناسب خائن‌الحرمین نامید و گفت: مسئولان و دیپلماتهای کشورمان فاجعه منا را در مجامع بین‌المللی تبیین و پیگیری کنند.

به گزارش پارس نیوز، آیت‌الله هادی ملکوتی درباره لزوم پیگیری ابعاد و دلایل «فاجعه منا» توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادهای مسئول که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، اظهار کرد: مسئولان و دیپلماتهای کشورمان باید فاجعه منا را در دیدار با سایر مقامات کشورهای دیگر مورد تبیین قرار داده و این موضوع بسیار مهم را در مجامع بین‌المللی پیگیری و بررسی کنند تا آل سعود بیش از پیش رسوا شود.

وی ادامه داد: در داخل کشور نیز باید مظلومیت شهدای منا و آسیب‌دیدگان این فاجعه تلخ مورد توجه قرار گیرد و این موضوع مهم برای مردم دوباره مطرح شود و یاد و خاطره شهدای منا گرامی داشته شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در داخل کشور نیز باید با برگزاری مراسم و یادبود، به گونه‌ای عمل شود تا یاد و خاطره شهدای منا به فراموشی سپرده نشود.

آیت‌الله ملکوتی درباره وظیفه مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه در قبال فاجعه منا متذکر شد: عملکرد مسئولان نیز منوط به این است که از امکانات و قدرت خویش تا چه حد بهره‌برداری کرده‌اند؛ مسئولان باید عملکرد خود در این مورد را رسانه‌ای کرده و به مردم گزارش دستاوردها در رابطه با بررسی فاجعه منا را ارائه دهند.

وی با انتقاد از عملکرد آل سعود در فاجعه منا و سایر رویکردها در جهان اسلام گفت: آل سعود خادم‌الحرمین نیست بلکه مردم جهان اسلام آنها را خائن‌الحرمین می‌دانند و رویکرد آنها در یمن و سایر نقاط در قتل عام بی‌گناهان مورد نفرت مردم است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متاسفانه سران برخی کشورهای اسلامی در فاجعه منا، عملکردی از  خود بروز ندادند و متاسفانه برخی از  این دولتها  وابسته هستند؛ جمهوری اسلامی نیز باید با مردم این کشورها ارتباط پیدا کند و مردم  را از جنایت و خیانت سران سعودی آگاه کند.

مقام معظم رهبری پس از فاجعه منا در تاریخ هفتم مهر سال گذشته در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری حج، فاجعه بسیار تلخ و حیرت‌انگیز منا را از جمله امتحانات الهی خواندند و با انتقاد از سکوت دولت‌ها و به‌خصوص دولت‌های غربی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال این مصیبت بزرگ تأکید کردند: این حادثه به‌هیچ‌وجه نباید فراموش شود و دستگاه دیپلماسی و سازمان حج موظف هستند که این موضوع را به‌صورت قاطع دنبال کنند؛ این مسئله نباید به سکوت و فراموشی بگذرد و باید تا سال‌ها در مجامع جهانی مطرح شود و نقطه آماج این حرکت نیز باید دولت‌های غربی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر باشند.

 



۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن