تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804594669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات حادثه برای بهادر مولایی در جاده شمال!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جزئیات حادثه برای بهادر مولایی در جاده شمال!
هنوز قطرات اشک بهادر مولایی برای ناکامی در رسیدن به المپیک 2016 ریو از گوشه چشمانش پاک نشده بود که در راه بازگشت از اردوی تیم ملی به همراه پدر، پدربزرگ و برادرش با تصادفی شدید روبه‌رو شد. این حادثه هولناک درحالی رخ داد که بهادر برای دقایقی پشت فرمان خودرو نشسته بود.
روزنامه ایران: هنوز قطرات اشک بهادر مولایی برای ناکامی در رسیدن به المپیک 2016 ریو از گوشه چشمانش پاک نشده بود که در راه بازگشت از اردوی تیم ملی به همراه پدر، پدربزرگ و برادرش با تصادفی شدید روبه‌رو شد. این حادثه هولناک درحالی رخ داد که بهادر برای دقایقی پشت فرمان خودرو نشسته بود.
 
وقوع این تصادف بازتاب‌های مختلف داخلی و بین‌المللی را به دنبال داشت. این در حالی است که هزاران کار بر فضای مجازی و جمع کثیری از ورزشکاران با ارسال پیام های مختلف برای این قهرمان و خانواده اش آرزوی سلامتی کرده اند.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، وزنه بردار بابلسری و عضو تیم ملی ایران هنگامی که همراه چند نفر از اعضای خانواده‌اش سوار خودروی پراید از تهران راهی مازندران بود بشدت تصادف کرد. در این حادثه بهادر، برادر و پدرش بشدت مصدوم شدند اما پدربزرگش به علت شدت صدمات وارده جان باخت. حادثه بامداد پنجشنبه هنگامی رخ داد که وی بعد از شنیدن خبر خط خوردن اسمش از کاروان المپیک ریو در برزیل، با چشمانی اشکبار در راه بازگشت به بابلسر بود.

در این تصادف مهیب که در جاده هراز به طرف آمل رخ داد، خودروی پراید بهادر بشدت با یک نیسان وانت برخورد کرد ومتوقف شد.
 
گروه‌های امداد و نجات مستقر در جاده هرازکه راهی محل حادثه شده بودند با تلاش زیاد و به سختی، بعد از قیچی کردن آهن پاره‌ها، توانستند سرنشینان خودرو را از لابه لای آهن پاره‌ها خارج و بلافاصله به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل کنند. پزشکان پس ازمعاینات لازم اعلام کردند: بهادر از ناحیه لگن و دست دچار دررفتگی و پارگی عروق وعضلات شده است.حمیدرضا و بابک - پدر و برادر بهادر- نیز در این تصادف   دچار جراحت شدند وبه همین خاطر هر سه مصدوم بلافاصله راهی اتاق عمل شدند. همچنین محمد حسن کبیری، پدربزرگ 73 ساله بهادر که پس از تصادف، قدرت تکلم خود را از دست داده بود، با وجود اینکه از لحاظ جسمی سالم به نظر می‌رسید، اما ناگهان دچار ایست قلبی شد و در بیمارستان ۱۷ شهریور آمل جان سپرد.
 
ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس 115 مازندران درباره این حادثه به خبرنگار «ایران» گفت: این تصادف در منطقه کلرد جاده هراز اتفاق افتاد و مصدومان به دلیل آسیب دیدگی شدید به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.
 
گفتنی است، بهادر مولایی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشور، با نظر شورای عالی وزنه‌برداری از رسیدن به المپیک 2016 ریو بازمانده بود.
 
قهرمان مجروح چه گفت؟
 
بهادر مولایی در نخستین اظهاراتش بعد از سانحه رانندگی گفت: با وجود خط خوردن از جمع وزنه برداران المپیکی برای حضور در مراسم بدرقه المپیکی‌ها توسط رئیس جمهوری در تهران ماندم و در این مراسم شرکت کردم اما شب حادثه در هنگام بازگشت به شهرم در جاده مدام در فکر حذف شدنم بودم و ذهنم درگیر بود.
 
وی افزود: هنوز از تصمیم شورای عالی فنی وزنه‌برداری متعجب هستم چراکه بعد از رکوردگیری در اردوی کلاچای دلیلی نداشت تا دوباره در تهران جلسه‌ای برای بررسی عملکرد برخی نفرات برگزار شود. متأسفانه این مسأله خیلی از نظر روحی به من فشار آورد،چراکه برخی از بچه‌ها با وجود اوت کردن وزنه‌های خود در مراسم رکوردگیری در اردو ماندند و حتی المپیکی شدند ولی من به هر دلیلی حذف شدم.مولایی در خصوص شدت مصدومیتش گفت: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد ولی در یک آن خوابم برد و هیچی نفهمیدم، البته پزشکان گفتند در رفتگی لگنم را جا انداخته‌اند اما آرنج دستم هم دچار مصدومیت است و هنوز نمی‌دانم تا چه حدی آسیب دیده ام.
 
 برای پسرم دعا کنید
 
 پدر بهادر مولایی نیزگفت: پسرم اکنون تحت مراقبت های ویژه است و ازمردم عزیز درخواست داریم برایش دعا کنند.حمیدرضا مولایی درباره حادثه تصادف نیز گفت: حادثه بامداد پنجشنبه در ۲۰ کیلومتری آمل رخ داد. ابتدا برادرش بابک پشت فرمان بود اما بهادر وقتی متوجه شد او خواب آلود وخسته است تصمیم گرفت، خودش پشت فرمان بنشیند، البته به او گفتم خسته است و استرس زیادی هم تحمل کرده اما باز هم پشت فرمان نشست.او ادامه داد: ناگهان دقایقی بعد به دلیل خواب آلودگی، خودروی ما با یک کامیون و بعد یک نیسان برخورد کرد و این حادثه اتفاق افتاد.
 
 بهادر، برادرش بابک، من و پدرهمسرم در خودرو بودیم که همگی آسیب دیدیم و به بیمارستان منتقل شدیم. بهادر از ناحیه لگن، کتف و بازو دچار آسیب دیدگی شد، برادرش از ناحیه سر مصدوم شد و ۲۰ بخیه خورد. خود من هم از ناحیه کمر و گردن مصدوم شدم و پدرهمسرم نیز متأسفانه فوت کرد.
 
انتقال بهادر به بیـــــمارستان امام خمینی(ره) ساری
 
 مدیر بیمارستان 17 شهریور آمل گفت: بهادر مولایی، برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری انتقال یافت.
 
آقای سالار افزود: این تصمیم بنا به درخواست خانواده بهادر مولایی و نیز توصیه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برای زیرنظرداشتن روند درمانی بهادر مولایی گرفته شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در عمل جراحی که روی پای چپ بهادر مولایی انجام شد، استخوان در رفته او به حالت قبلی خود بازگردانده شد و پارگی آرنج و دست و صورت او نیز درمان شد.وی گفت: پدر و برادر بهادر مولایی هم که در این سانحه تصادف دچار شکستگی از ناحیه سر، دست وکتف شده و در بخش ارتوپدی این بیمارستان بستری بودند، همراه بهادر به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اعزام شدند.
 
علت تصادف از زبان پلیس
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور علت تصادف 3 وسیله نقلیه در محور هراز را تجاوز به چپ از جانب راننده پراید (ملی پوش وزنه برداری) اعلام کرد.سرهنگ نادر رحمانی گفت: ساعت 3:00 بامداد پنجشنبه در محور هراز 15 کیلومتری نارنجستان یک دستگاه سواری پراید که راننده آن بهادر مولایی ملی پوش وزنه‌برداری بود با یک دستگاه کامیونت ایسوزو و نیسان وانت برخورد کرد.رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و اظهارداشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را تجاوز به چپ از جانب راننده پراید اعلام کردند.
 
دستور ویژه وزیر ورزش
 
وزیر ورزش و جوانان به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و فدراسیون پزشکی - ورزشی دستور داد تا پیگیر مراحل درمان بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان باشند. مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه گفت: بعد از حادثه ناگواری که برای مولایی رخ داد، محمود گودرزی دستور پیگیری داد و مدیران استان مازندران و فدراسیون پزشکی - ورزشی، باید تمامی مراحل روند درمان این وزنه بردار را دنبال کنند.حمید گرشاسبی افزود: حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی با دستور وزیر ورزش و جوانان، پیگیر مراحل درمان و ان شاءالله بهبودی کامل این وزنه بردار هستند و جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
 
علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هم که بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، راهی بیمارستان 17 شهریور آمل شده بود تا با حضور در کنار خانواده مولایی پیگیر وضعیت درمان و شرایط آسیب دیدگان این حادثه باشد نیز پیام تسلیتی صادرکرد.وی با صدور پیامی درگذشت مرحوم محمد حسن کبیری را به محمد کبیری و بهادر مولایی تسلیت گفت.
 
 پیام فدراسیون وزنه‌برداری روسیه
 
فدراسیون وزنه‌برداری روسیه نسبت به آسیب دیدگی بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین ایرانی در سانحه رانندگی واکنش نشان داد وضمن آرزوی بهبودی وی برای بازگشت سریع وی به عرصه ورزش حرفه‌ای ابرازامیدواری کرد.به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون وزنه‌برداری روسیه روزجمعه در پیامی برای این وزنه بردار ایرانی که بر اثر تصادف مصدوم شده است، ابراز امیدواری کرده که این قهرمان بزودی به شرایط حضور در رقابت‌ها بازگردد.
 
زود بلندشو مرد
 
یکی از وزنه برداران روسیه هم درپی اطلاع از تصادف بهادر مولایی در پیامی اینستاگرامی نوشت: «زود بلند شو مرد.»پس از این حادثه نواب نصیر شلال و کیانوش رستمی به عیادت مولایی رفتند و حال او را جویا شدند.




تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن