تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816691562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ازغدی: برخی مدیران دچارفلج فرهنگی شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ازغدی: برخی مدیران دچارفلج فرهنگی شده‌اند
ازغدی: برخی مدیران دچارفلج فرهنگی شده‌اند عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برخی مدیران کشور در تمامی دولت‌ها دچار فلج فرهنگی شده‌اند،‌ گفت: از زمانی که قانون عفاف و حجاب تصویب شده است، دولت به آن عمل نمی‌کند.


به گزارش فرهنگ نیوز،‌ حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر پنجشنبه در دومین همایش سراسری عفاف و حجاب در مشهد با انتقاد از  کسانی که پست مدیریتی در کشور دارند و همه چیز را سفید جلوه می‌دهند، اظهار کرد: انتقاد سیاه نمایی نیست بلکه پوشش نقاط ضعف و قوت مدیران است اما برخی‌ افراد همه چیز را سانسور می کنند، مشکلات کشور با سکوت رفع نمی‌شود و انتقاد یکی از راه حل‌های رفع مشکلات کشور است.
 
رحیم‌پور ازغدی به موضوع به‌کارگیری افراد بدون تخصص در دولت‌ها اشاره کرد و افزود: هیچ استدلالی برای به‌کارگیری افراد بدون تخصص در راس امور کشور به‌ویژه امور فرهنگی وجود ندارد، چنانچه فردی که مسئولیتی قبول کرده است بداند افراد لایق‌تری از او می‌توانند فعالیت کند، اگر مسئولیت خود را به او واگذار نکند به مردم خیانت کرده است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران کشور در تمامی دولت‌ها دچار فلج فرهنگی شده‌اند و همگی به‌جای اینکه کار انجام دهند، صرفا سخنرانی می‌کنند، در واقع کشور سخنرانان خوبی دارد نه مدیران لایقی که این امر تنها مختص دولت فعلی نیست.
 
رحیم‌پور ازغدی با اشاره به نظر مثبت برخی مدیران در تمامی امورات کشوری گفت: برخی از آن دسته مدیرانی که در جلسات مختلف با همه چیز موافق‌اند، خائن هستند.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به قانون حجاب وعفاف گفت: متاسفانه از زمانی که این قانون تصویب شده است دولت به آن عمل نمی‌کند، حتی در دولت گذشته نیز برخی‌ها حاضر به امضای این مصوبه نبودند.
 
رحیم پورازغدی با یادآوری موضوع فیش های حقوقی نجومی گفت: آمار بالای پرداخت حقوق‌های نجومی در سه قوه وجود داشته و دارد اما همه دستگاه‌ها اعلام بی‌خبری کردند و حالا جای طرح این سوال است پس چه کاری در ادارات ما انجام می‌شود،  قانون کشور ما بسیار محکم است و برای هر موضوعی، مسیری را مشخص کرده است اما متاسفانه کسی به آن عمل نمی‌کند، در واقع مشکل کشور قانون نیست بلکه مدیران ما به قانون عمل نمی‌کنند.
 
وی با اشاره موضوع حجاب در کشور که آیا حجاب باید به شکل قانون باشد یا خیر،‌ افزود: قانون فقط مختص حفظ حجاب نیست، برخی افراد به وظایف قانونی خود در حوزه‌های دیگر عمل نمی‌کنند اماانتظار دارند دیگران در موضوع حجاب گوش به فرمان آنها باشند.
 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: این تفکر که هرکسی که بی‌حجاب باشد، فاحشه و فاسد محسوب می‌شود، از ریشه غلط است، همچنین درجه‌بندی حجاب از صفر تا صد اشتباه است و اصل حجاب در قرآن پوشش صحیح است یعنی به گونه‌ای لباس بپوشیم که خودنمایی در پوشش وجود نداشته باشد، در جایی نیز ذکر نشده که بانوان برای حفظ حجاب صرفا باید از چادر استفاده کنند. 
 
رحیم پورازغدی با اشاره به روش‌ها و سنت‌های ازدواج گفت: روش‌های قدیمی جوابگوی ازدواج‌های امروزی نیست، متاسفانه ازدواج بیش از ۱۰ میلیون جوان در کشور به تاخیر افتاده است که حتی برخی از آنها از سن ازدواج نیز عبور کردند بنابراین باید برای سلامت جامعه تدبیری اندیشید.
 


منبع: مهر


95/4/31 - 22:34 - 2016-7-21 22:34:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن