تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدم: دانش آموزان عضو تشکل ها مهارت های اجتماعی بالایی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اردوی فرزانگان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی/ مقدم: دانش آموزان عضو تشکل ها مهارت های اجتماعی بالایی دارند اردوی استانی و انتخابی اردوی ملی اعضاء و مربیان فرزانگان سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مدت 2 روز در اردوگاه الغدیر تبریز در حال برگزاری است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير ساعت 22:13

خبرگزاری پانا+مقدم: دانش آموزان عضو تشکل ها مهارت های اجتماعی بالایی دارند

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم در مراسم افتتاحیه با اشاره به حدیث امام علی(ع) اظهار داشت: باید به جوانان مسایلی را یاد دهیم که در زندگی آینده شان به درد بخورد و سازمان دانش آموزی و سایر تشکل های رسمی آموزش و پرورش می خواهند که مهارت های باهم بودن و با هم زندگی کردن را به دانش آموزان یاد دهند.
وی افزود: متاسفانه کلاس های رسمی صرفا معلومات ذهنی را یاد دانش آموز می دهد وآن طور که باید و شاید یادگیری مهارت های اجتماعی در کلاس های درس صورت نمی گیرد و تشکل ها فرصت مناسبی برای آموزش مهارت های اجتماعی به حساب می آیند.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: در اروپا وظیفه آموزش و پرورش یاد دادن علم نیست بلکه اصلی ترین وظیفه اش آموزش مهارت هاست.
مقدم فقر فرهنگی و مهارتی را مورد نکوهش قرار داد و اذعان داشت: دوران دانش آموزی بهترین فرصت برای یادگیری مهارت ها برای زندگی آینده است و تجربیات نشان داده که اکثر ناهنجاری های اجتماعی در بزرگسالی به دلیل این است که در دوران دانش آموزی به یادگیری مهارت های اجتماعی توجهی نشده است.
وی خطاب به فرزانگان تصریح کرد: مطمئن باشید که شما یک سر و گردن از همسن و سالان خود جلوتر هستید و این اردو فرصتی است که در اختیار شما گذاشته شده تا شایستگی ها و توانمندی های خود را به نمایش بگذارید تا بهترین ها به اردوی ملی اعزام شوند.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: بعد از حضور در ادوی ملی و تجربه زندگی دور از خانواده و یادیگری برخی مهارت ها در طول این مدت می توان گفت که مدرک مهارت های اجتماعی را کسب کرده اید.
مقدم گفت: نه گفتن به ناهنجاری ها اجتماعی که در فقه و منابع اسلامی هم بدان تاکید شده است از دیگر مهارت هایی است که دانش آموزان ما باید کسب کنند و بی شک می توان گفت افزایش تشکل های رسمی در آموزش و پرورش بیش از پیش احساس می شود.
وی گفت: در صدد هستیم با حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان سازمان دانش آموزی را به جایگاه رفیع و بلند برسانیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن