تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820940489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زرافشان: به دنبال افزایش مهارت دانش آموزان هنرستان ها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زرافشان: به دنبال افزایش مهارت دانش آموزان هنرستان ها هستیم معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت : برگزاری مسابقات مهارتی دانش آموزان با استانداردهای جهانی و رویکرد مهارت افزایی آنان برای ایفای نقش هرچه موفق تر در این زمینه، برنامه ریزی و اجرا می شود.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير ساعت 13:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، علی زرافشان امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از محل های برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرستان های کار و دانش در مشهد گفت: برگزاری سالانه مسابقات مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای نیز همین هدف را دنبال می کند و وزارت آموزش و پرورش تلاش دارد دانش آموزان را برای افزایش هرچه بیشتر مهارتها آماده سازد.   وی بیان کرد: دانش آموزان با شرکت در این مسابقات مهارت و توان خود را در عرصه های مورد مسابقه، به سنجش می گذارند و این آمادگی کاملی را به آنان می دهد تا در مسابقات جهانی مهارت، که دوسالانه برگزار می شود، موفق تر باشند.
 
 
معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: علاوه برهمه جنبه ها و اهداف آموزشی، شناسایی استعدادهای مهارتی و نیز ارتقای استانداردهای مهارت حرفه ای دانش آموزان و در نهایت افزایش کیفیت زندگی مردم با افزایش آمادگی و توان مهارتی دانش آموزان محقق می شود.
 
 
وی افزود: به همین دلیل برگزاری مسابقات مهارتی دانش آموزان با استانداردهای جهانی و رویکرد مهارت افزایی آنان برای ایفای نقش هرچه موفق تر در این زمینه، برنامه ریزی و اجرا می شود.
 
 
زرافشان گفت: شناسایی و شناساندن استعدادها و توانایی مهارتی دانش آموزان شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش از دیگر اهدافی است که خوشبختانه در سال های گذشته بخوبی محقق شده است.
 
 
وی افزود: این مهم موجب می شود مسئولان مختلف با ارزیابی توانمندی دانش آموزان این حوزه، حمایت های لازم و ارائه امکانات مورد نیاز به آنان را در دستور کار قرار دهند که خوشبختانه تا کنون در حوزه وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیروی دریایی شاهد حمایت ها و توجهات خوبی در این زمینه بوده ایم.
 
 
چهاردهمین دوره مسابقات علمی، کاربردی هنرستان های کار و دانش کشور به میزبانی خراسان رضوی با شرکت 322 دانش آموز برگزیده از استانهای کشور در قالب 37 رشته از امروز در مشهد آغاز شده که به مدت سه روز ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن