تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817406221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدم: اردو بهترین فرصت برای آموزش مهارت های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اردوی استانی اعضاء و مربیان پیشتازان آذربایجان شرقی/ مقدم: اردو بهترین فرصت برای آموزش مهارت های اجتماعی است اردوی استانی و انتخابی اردوی ملی اعضاء و مربیان پیشتازان آذربایجان شرقی به مدت دو روز در اردوگاه الغدیر تبریز در حال پی گیری است.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير ساعت 08:28

خبرگزاری پانا+مقدم: اردو بهترین فرصت برای آموزش مهارت های اجتماعی است

 به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم مدیر سازمان دانش آموزی استان در مراسم افتتاحیه با بیا ن این که اردوی ملی اواخر مرداد ماه در اردوگاه شهید باهنر برگزار می شود، گفت: این اردو فرصت خوبی برای نمایش توانمندی ها و شایستگی های اعضاء و مربیان برای انتخاب شدن جهت اعزام به اردوی ملی است.
وی خطاب به مربیان و اعضاء پیشتازان افزود: از بدو ورود تا لحظه خروج تمامی رفتارها و نحوه برخورد های شما رصد می شود تا پس از امتیاز دهی، بهترین ها برای شرکت در اردوی ملی انتخاب شوند.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی فعالیت در تشکل های دانش آموزی در کنار تحصیل را فرصت خوبی برای یادگیری برخی مهارت های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت در اردوی ملی پیشتازان فرصتی است که خیلی ها آرزوی آن را دارند و این توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود و مطمئن باشید که ماحصل شرکت در اردوی ملی را در طول زندگی آینده خود مشاهده خواهید کرد.
مقدم تصریح کرد: امروزه مشکل بیشتر جوانان ما این است که مهارت نحوه تعامل با دیگران را آموزش ندیده اند و در زندگی خود با مشکل اساسی روبرو هستند و ما در مجموعه سازمان دانش آموزی در کنار سایر تشکل های رسمی آموزش و پرورش در صدد هستیم که این مهارت های اجتماعی را به شما آموزش دهیم.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: مهارت" نه گفتن" به ناهنجاری های جامعه و برخی پیشنهاد های غیر معمول و معقول، مهارت مهمی است که دانش آموزان ما باید یاد بگیرند.
وی اظهار داشت: مهارت هایی که در تشکل های سازمان دانش آموزی آموزش داده می شوند بر پایه ی شعار " همدلی، همفکری و همکاری " استوار هستند چرا که ما معتقدیم همدلی، همزبانی و همفکری هرکدام یک نوع مهارت هستند که انسان باید آنها را کسب کند.
مقدم اذان داشت: در مراجعه به پرونده های اختلاف خانوادگی متوجه می شویم که اکثر آنها مهارت تحمل و تعامل با دیگران را یاد نگرفته اند و در نتیجه در زندگی به مشکل برخورده اند و ما درسازمان دانش آموزی قصد داریم که مهارت های اجتمای را به شما آموزش دهیم.
مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مجموعه فعالیت ها و برنامه های سازمان دانش آموزی استان با حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان توسعه و گسترش می یابد تا شاهد پیشرفت روز افزون سازمان دانش آموزی در مدارس و نواحی و مناطق باشیم.
اردوی اعضاء و مربیان پیشتازان آذربایجان شرقی به مدت دو روز و در ایستگاه های مختلف صف جمع، چوب بندی و طناب، امداد و نجات و مخابرات و جهت یابی در محل اردوگاه الغدیر تبریز در حال برگزاری است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن