تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804539254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته ملی مهارت فرصتی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی/آموزش مهارتی سالانه بیش از 1500نفر درمرکز فنی و حرفه ای بهشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر عنوان کرد؛ هفته ملی مهارت فرصتی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی/آموزش مهارتی سالانه بیش از 1500نفر درمرکز فنی و حرفه ای بهشهر ایلنا: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر گفت: خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان یکی از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور بسیار چشمگیر بوده است.
هفته ملی مهارت فرصتی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی/آموزش مهارتی سالانه بیش از 1500نفر درمرکز فنی و حرفه ای بهشهر

سرپرست مرکز آموزش  فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای اظهار کرد:  خدمات این سازمان به عنوان یکی از راهکارهای مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور بسیار چشمگیر بوده است.
رامین کیانی با اشاره به برگزاری کلاس های متنوع به منظور ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی و افزایش منزلت اجتماعی افزود: باید از بستر به وجود آمده در مراکز آموزش فنی وحرفه ای استفاده بهینه نموده و با ترویج فرهنگ مهارت آموزی جایگاه واقعی کارآفرینی را احیا کنیم.
وی ادامه داد: تشکیل ستاد بزرگداشت هفته ملی مهارت در مرکز ، سخنرانی در نماز جمعه ، دعوت از مسئولان شهرستان برای بازدید از مرکز و کارگاه های آموزشی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در بین کارکنان و کارآموزان ، دیدار با ائمه جمعه ، تجلیل از مربیان و کارکنان نمونه مرکز ، برپایی نمایشگاه ، برگزاری کارگاه آموزشی بخشی از برنامه های فنی و حرفه ای بهشهر در هفته ملی مهارت است.
عضو کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر ترویج فرهنگ مهارت آموزی را نیازجامعه برشمرد و گفت: متأسفانه طی سال های اخیر مدرک گرایی و بی توجهی به مهارت صدماتی را به جایگاه اشتغال در جامعه وارد کرد.
رامین کیانی با اشاره به شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کارآفرین، اجرای طرح بازدید همگانی به ویژه بازدید خانواده های کارآموزان  از کارگاه های مرکز ، انجام تبلیغات به عنوان بخشی دیگر از برنامه های هفته ملی مهارت  اضافه کرد: ارتقای جایگاه نظام آموزش مهارتی در شهرستان، توسعه همکاری مشترک با اداره ها  و صنایع مختلف، بسترسازی برای جلب مشارکت بخش غیردولتی ، فراهم نمودن بستر مناسب برای ایجاد رابطه اثربخش بین آموزش های مهارتی و بازار کار را می توان از اهداف اجرای برنامه های هفته گرامیداشت مهارت در شهرستان بهشهر نام برد.
وی با اشاره به مشارکت فعالانه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به عنوان متولیان آموزش های مهارتی غیردولتی ادامه داد: هفته ملی مهارت فرصت مناسبی جهت توسعه و نشر هر چه بیشتر فرهنگ مهارت اموزش است که نامگذاری ایام در دستگاه های مختلف به ترویج این فرهنگ کمک می کند.
لازم به توضیح است مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر سالانه بیش از 1500 نفر در رشته های مختلف از قبیل جوشکاری، مکانیک، برق ، رایانه ، کشاورزی و .. آموش های مهارتی ارائه می دهد.
 

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ ۱۳:۰۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن