تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخذ مجوز واحدهای متانول و واحد 500 هزار تنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس خبرداد: اخذ مجوز واحدهای متانول و واحد 500 هزار تنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران ایلنا: نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز " واحد متانول " پتروشیمی گچساران خبرداد و اخذ این مجور را عیدی وزیر نفت به مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد.
اخذ مجوز واحدهای متانول و واحد 500 هزار تنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج گردون در نشست ستاد تدوین برنامه ریزی چهار ساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش های صنعت، آب و کشاورزی در شهرستان های گچساران و باشت گفت: اسفندماه گذشته زمانی که نزد وزیر نفت بودم و از وی عیدی مردم حوزه انتخابیه ام را طلب کردم، مهندس زنگنه وزیر نفت ، مجوز " واحدمتانول " پتروشیمی گچساران را به مردم دیارم عیدی داد. وی با تشریح ویژگی‌های "واحد متانول" پتروشیمی‌گچساران، اظهار داشت: در دیدارم با وزیر نفت، خواستار پیگیری صدور مجوز واحدهای پایین دستی پتروشیمی گچساران بودم که مهندس زنگنه این مجوز را در قالب بسته عیدی به مردم گچساران و باشت عیدی داد. رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در 28 تیرماه امسال نیز مجوز واحد 500 هزارتنی پلی اتیلن پتروشیمی گچساران اخذ که این مجوز نیز مژده تابستانی ما به حوزه انتخابیه‌ام است. مدیرعامل پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و رئیس هیات مدیره پتروشیمی گچساران هم در این نشست، اعتبار مورد نیاز این پروژه را حدود 600 تا 650 میلیون یورو ذکر کرد. محمود امین نژاد گفت: در صورت تامین اعتبار لازم طرح، اجرا و راه اندازی این واحد در 44 ماه به پایان می رسد.

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ ۱۶:۳۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن