تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819143020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترکاشوند: تغییرات در مدیران شهرداری دلیلی بر ضعف مدیران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ترکاشوند: تغییرات در مدیران شهرداری دلیلی بر ضعف مدیران نیست استان‌ها > البرز - شهردار کلانشهر کرج تغییرات در مدیران شهرداری دلیلی بر ضعف مدیران ندانست.

دانیال ایل بیگی، خبرآنلاین البرز، هفته قبل بود که از شهرداری کرج خبر غافلگیرکننده ای بیرون آمد خبری که حکایت از تغییرات کلان مدیریتی در پیکره مدیریت شهری کرج داشت، تغیراتی که از آن به عنوان خانه‌تکانی تعبیر شد.
شهرداری کرج با صدور احکامی اکثر مدیران مناطق مختلف شهرداری کرج و مدیران سازمان‌های این شهرداری را تغییر داد، به‌نحوی‌که شاید برخی از این مدیران تا روز قبل هم‌تغییر و جابجایی خود خبر نداشتند.
بیشتر این تغییرات به‌صورت جابه‌جایی مدیران از واحدی به واحد دیگری بود و تعدادی از مدیران نیز جدید هستند.
لازم به توضیح است که در این تغییرات 17 مدیر جابه‌جا شدند، اما مدیران مناطق 5 و 10 شهرداری کرج به همراه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، مدیرعامل پارک‌ها و فضای سبز، مدیرعامل فاوا، مدیرعامل آتش‌نشانی، خدمات موتوری، و معاون فرهنگی شهرداری کرج در سمت خود ابقا شدند و این در حالی بود که دو سال قبل همچنین رویداری رخ داد.
در همین رابطه خبرنگار خبر آنلاین در خصوص چرایی این تصمیم به گفت‌وگو با علی ترکاشوند شهردار کلان‌شهر کرج پرداخته است. ترکاشوند در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی مدیران در دوره مدیریتشان در مناطقی از کرج و سازمان‌ها تجربیات خوبی را کسب می‌کنند، باید این تجربیات را در مناطق دیگر در جهت توزیع متناسب خدمات به تمام مناطق شهر کرج را به‌کارگیرند تا فقط در حوزه مدیریت شهری تنها یک شهرداری قوی نداشته باشد.
ترکاشوند خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در شهر کرج مناطق کم برخوردار و برخوردار وجود دارد برخی مدیران در برخی مناطق تجربیاتی به دست می‌آورند که نیاز مناطق دیگری است.
شهردار کرج در ادامه افزود: این تغییرات فقط در شهرداری صورت نمی‌گیرد و شاهد این هستیم که در کل ادارات و سازمان‌های دیگر و حتی در پست‌های کلان کشوری هم این اتفاق می‌افتد.
وی ضمن مطلوب دانستن این تغییرات در شهر گفت: به‌عنوان شهردار ما عملکرد کل مدیران را با توجه به وضعیت اقتصادی با توجه به اینکه شهر کرج تبدیل به یک کارگاه کلان شده است این تغییرات را بسیار مطلوب ارزیابی می‌کنم.
ترکاشوند شهردار کرج بیان کرد: تغییر و تحول جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم است و اگر کسی هم‌توان خدمت در این راستا را نداشت با توجه به تحصیلات و تجاربی که داشته در قسمتی دیگر به‌کارگیری می‌شود.
شهردار کرج خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف شهرداری بیشتر از 80 در صد جابجا شدند و ما از نیروی تحصیل‌کرده جوان در منطقه 6 دکتر سلطانی دکتری سازه در منطقه 5 مهندس کاظمینی که از مهندسین خوش‌نام و باتجربه هستند استفاده کرده‌ایم.
وی در پایان تأکید کرد: ما در حوزه معاونت ترافیک چهار اداره کل داریم که صد درصد کارش اجرایی است و مدیر عامل سازمان آرام ستان ها با توجه به تخصصی که در منطقه و خدمات موتوری داشته به‌عنوان یکی از مدیران معاونت حمل نقل منصوب شد.    



پنجشنبه 31 تیر 1395 - 15:03:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن