تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه سرقت گاوصندوق 700 ميليوني در دست شوهر پرستار خانگي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نقشه سرقت گاوصندوق 700 ميليوني در دست شوهر پرستار خانگي
بي‌توجهي نسبت به نگهداري پول و اشياي گرانقيمت در خانه به حوادث جنايي منجر مي‌شود...


 پرستار خانگي و شوهرش كه گاوصندوق 700 ميليون توماني زن سالخورده را سرقت كرده بودند، دستگير شدند.
به گزارش خبرنگار ما، 28 ارديبهشت ماه بود كه مردي وارد كلانتري 124 قلهك شد و مأموران پليس را از ماجراي اين سرقت خبر كرد. او گفت گاوصندوق خانه مادرم كه 700 ميليون تومان پول و طلا داخل آن بود، سرقت شده است و به پرستار خانگي مادرم مشكوك هستم. وقتي پرونده براي رسيدگي تخصصي روي ميز كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي قرار گرفت، شاكي جزئيات بيشتري از ماجرا را شرح داد. او گفت مادرم زني 80 ساله است كه به تنهايي در خانه‌اش در خيابان دولت زندگي مي‌كند. مدتي قبل بود كه براي مراقبت بيشتر از مادرم به يك شركت خدماتي در تهرانپارس مراجعه كردم و يك پرستار خانگي را كه زني 34 ساله به نام منصوره بود، استخدام كردم. او در اين مدت از مادرم مراقبت مي‌كرد تا اينكه ساعت 12 ديشب از خانه مادرم تماس گرفت و گفت برايش كاري پيش آمده و مي‌خواهد به خانه‌اش برود. به خاطر اينكه مادرم تنها نباشد، خودم را به خانه او رساندم. وقتي وارد شدم مادرم بيهوش روي زمين افتاده بود. بعد از گشتن خانه متوجه شدم كه گاو صندوق مادرم كه 700 ميليون تومان پول و طلا داخلش بود، سرقت شده است. خيلي زود با تلفن همراه منصوره تماس گرفتم، اما گوشي او خاموش بود. بعد با اورژانس تماس گرفتم و امدادگران به خانه‌ام آمدند و مادرم را به بيمارستان منتقل كردند. پزشكان بعد از معاينه گفتند كه مادرم به خاطر خوردن نوشيدني مسموم بيهوش شده است و نياز به مراقبت ويژه دارد.
    
راز سرقت در بررسي دوربين مداربسته
بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان در محل حادثه حاضر شدند و با بررسي تصاوير دوربين مداربسته داخل خانه متوجه شدند كه منصوره ابتدا زن سالخورده را با خوراندن شربت مسموم كرده است. بعد از بيهوش شدن زن سالخورده با كمك مرد جواني كه وارد خانه مي‌شود، گاوصندوق را سرقت مي‌كند.
 
همدستي با شوهر براي سرقت
با به دست آمدن اين سرنخ و شناسايي منصوره. ب به عنوان يكي از سارقان، كارآگاهان راهي دفتر شركت خدماتي كه منصوره را معرفي كرده بود، شدند. وقتي محل زندگي منصوره از روي اوراق شناسايي او در شهريار به دست آمد، كارآگاهان راهي محل شدند، اما مشخص شد كه او همراه شوهرش محل زندگي‌اش را تغيير داده است.  تحقيقات كارآگاهان همچنين نشان داد كه همدست منصوره كسي نيست جز شوهر 28 ساله او كه وحيد.الف نام داشت.
   
بازداشت 2 متهم
در شاخه ديگري از تحقيقات شماره پلاك سواري پرايد وحيد در سامانه پليس ثبت شد و تحت تعقيب قرار گرفت. خيلي زود سواري پرايد در محله يافت‌آباد توسط مأموران گشت پليس شناسايي شد و بعد از توقيف دو سرنشين آن بازداشت شدند. بررسي‌ها نشان داد كه وحيد و همسرش بعد از سرقت، سواري پرايد را به صورت قولنامه‌اي فروخته‌اند، بنابراين دو مظنون آزاد شدند. كارآگاهان سرانجام موفق شدند مخفيگاه زوج سارق را در شهرك مخابرات شهرستان شهريار شناسايي و آنها را بازداشت و از مخفيگاه دو متهم 500 ميليون تومان از پول‌هاي سرقتي را كشف كنند.
   
شوهرم طراح سرقت بود
دو متهم در اولين بازجويي‌ها به سرقت اقرار كردند. منصوره گفت، وقتي مشغول پرستاري از پيرزن شدم متوجه شدم كه پول و طلاي زيادي داخل گاوصندوق دارد. بعد از اينكه ماجرا را براي شوهرم تعريف كردم، او سناريوي اين سرقت را طراحي كرد كه بعد از اجراي آن گرفتار شديم. با نشاني‌هايي كه دو متهم در اختيار پليس گذاشتند، خريداران طلاهاي سرقتي در جنوب تهران شناسايي و بازداشت شدند و از مخفيگاه آنها بقيه طلاهاي سرقتي كشف شد.  سرهنگ كارآگاه محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت:«تمامي اموال سرقتي پرونده كشف و دو متهم با قرار قانوني روانه زندان شدند.»


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن