تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815620395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران 588 هزار تن ال‌پی‌جی به اندونزی صادر می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت اندونزی در تلاش برای جبران کمبود گاز در این کشور در فاصله زمانی 2016 تا 2017 از ایران 588 هزار تن ال‌پی‌جی وارد می‌کند و یادداشت تفاهم این قرارداد در ماه جاری یا ماه بعد امضا خواهد شد.


به گزارش فارس به نقل آنتارانیوز، اندونزی در نظر دارد به علت کمبود الی‌پی جی در مناطق مختلف این کشور در نظر دارد از ایران گاز مایع یا همان ال‌پی جی وارد کند.


قرار است دولت اندونزی از طریق شرکت دولتی نفت و گاز پرتامینا، 588 هزار تن ال‌پی‌جی در فاصله زمانی 2016 تا 2017 از ایران بخرد تا کمبود این محصول در مناطق متعدد کشور خود را کاهش دهد.


از اوایل ماه جاری مناطق متعددی در این کشور با کمبود ال‌پی جی مواجه شده‌اند.


به نوشته این گزارش، پرتامینا، در تلاش برای مقابله با این کمبود گاز، از ایران گاز وارد خواهد کرد. شرکت ملی نفت ایران 88 هزار تن گاز در سال 2016 و 500 هزار تن در سال 2017 به این شرکت خواهد فروخت.


مدیرعامل شرکت پرتامینا گفت یادداشت تفاهمی در مورد قرارداد تجاری گاز در ماه جاری یا ماه اگوست میان دو کشور به امضا خواهد رسید.


۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن