تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحصیل غیرقانونی حسین فریدون در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تحصیل غیرقانونی حسین فریدون در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی
تحصیل غیرقانونی حسین فریدون در مقطع دکترای دانشگاه شهید بهشتی حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور که از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم، دولت را با حاشیه‌های بسیاری مواجه کرده است، در ماجرای تحصیلی خود نیز با یک مسئله بزرگ مواجه شده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، حسین فریدون در سال 93 یعنی یکسال پس از روی کارآمدن دولت برادر خود، طی نامه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه شهید بهشتی معرفی و تاکید می‌شود که وی به عنوان دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل! در این دانشگاه مهم کشور به تحصیل بپردازد.
 
شورای گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی پس از معرفی حسین فریدون توسط سازمان سنجش، با اکثریت آرا به جد با این رانت ویژه مخالفت و این مسئله را به سازمان سنجش اعلام می‌کند. 
 
امّا حسین فریدون دست از پیگیری برنداشته و به همین دلیل مجدداً بعد از مدتی سازمان سنجش نامه‌ای به دانشگاه شهید بهشتی نوشته و می‌گوید حسین فریدون یک سال قبل در آزمون دانشگاه گیلان امتحان داده و قبول شده اما برای مصاحبه نرفته است، در صورتی که دانشگاه شهید بهشتی تمایل داشته باشد وی در این دانشگاه به تحصیل دکترا بپردازد!
 
مسئولان دانشگاه شهید بهشتی نیز پس از پیگیری‌های سازمان سنجش نهایتاً تصمیم‌ می‌گیرند فریدون در "پردیس دانشگاه شهید بهشتی" به تحصیل بپردازد.
 
نکته  آنجاست که سازمان سنجش تا این لحظه حتی یک سند مبنی بر اینکه فریدون در دانشگاه گیلان هم پذیرفته شده باشد را به دانشگاه شهید بهشتی ارائه نکرده است. 
 
نکته دیگر آن است که حتی اگر فرضاً حسین فریدون در دانشگاه گیلان پذیرفته شده باشد، اساساً توصیه سازمان سنجش به دانشگاه شهید بهشتی برای پذیرفتن فردی که در دانشگاه با تراز پایین‌تر قبول شده، امری غیرقانونی است.
 
فریدون هم‌اینک در مرحله پایان نامه قرار دارد، ولی اساتید دانشگاه شهید بهشتی از پذیرفتن استاد راهنمایی وی خودداری می‌کنند. تنها فردی که حاضر به پذیرش این امر شده، محمود سریع‌القلم مشاور غیررسمی حاشیه‌ساز رئیس‌جمهور است؛ با این حال شورای گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه شهید بهشتی بر مبنای قانون و به این دلیل که سریع‌القلم بناست چند وقت دیگر در قالب یک طرح مطالعاتی به خارج از کشور سفر کند، با استاد راهنما شدن وی برای حسین فریدون مخالفت کرده است.
 
بدین ترتیب، حسین فریدون که با رانت بزرگ و توصیه سازمان سنجش به دانشگاه شهید بهشتی تحمیل شده است، هم‌اینک در مرحله پایان نامه خود با مشکل بسیاری روبرو شده و اساتید دانشگاه از پذیرش مسئولیت استاد راهنمایی وی خودداری می‌کنند.
 
پس از ماجرای رسوایی فیش‌های نجومی، این دومین رسوایی بزرگ برای حسین فریدون طی چند ماه اخیر است. در ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی نیز مشخص شد برخی مدیران بانکی دارنده حقوق‌های کلان، علیرغم مخالفتهای جدی نهادهای نظارتی، به توصیه حسین فریدون به عنوان مدیرعامل بانک منصوب شده‌ بودند.  صدقی،‌مدیرعامل معزول بانک رفاه از جمله افرادی بود که با فشار فریدون منصوب شد.
 
علی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل معزول بانک ملت نیز از جمله دوستان و همشهریان دیرین حسین فریدون است که به دلیل تخلفات مهم در بانک ملت برکنار شد. وی نیز با فشار فریدون به این سمت منصوب شده بود. ماجرای فسادهای بانکی دوستان فریدون توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است.
 


منبع: تسنیم


95/4/28 - 20:00 - 2016-7-18 20:00:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن