تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تقسیم سود نقدی 2000 ریالی هر سهم شرکت سازه پویش تا تعدیل منفی 41 درصدی سیمان مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دال مخفف سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران که تمام اطلاعات با همیت و صورتهای مالی میان دوره ای و پایان سال مالی شرکت ها را طبق دستورالعمل سازمان بورس و اوراق بهادار منتشر می کنند.این اطلاعات هم برای استفاده کنندگان داخلی  و هم استفاده کنندگان خارجی بسیار قابل اهمیت است چون وضعیت مالی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه را منتشر می کند.

به گزارش تابناک اقتصادی، خلاصه ای مختصری از اطلاعیه های منتشره شده در سامانه کدال از زمان آخرین گزارش خبرگزاری تا 26/04/1395 ساعت 18:00:
شرکت سرمایه گذاریگروه توسعه ملی:ثبت افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 6500000 میلیون ریال به مبلغ 16250000 میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در تاریخ 22/04/1395 در مرجع ثبت شرکت ها
شرکت تراکتورسازی ایران: شفاف سازی در مورد عدم تغییر در مورد پیش بینی سود هر سهم شرکت منتهی به سال مالی30/12/1395
شرکت آبسال:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 57 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت تولیدی لنت ترمز ایران:اطلاعیه آگهی لغو مجمع عمومی عادی سالیانه
شرکت کارخانجات قند قزوین: علت تعدیل سود هر سهم در صورت های مالی حسابرسی شده در مقایسه با صورت های مالی حسابرسی نشده سال منتهی به29/12/1394، عمدتا بابت شناسایی کامل یارانه شکر تولیدی از چغندر در سال 1394
شرکت فنرسازی زر:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  بدون تقسیم سود نقدی
شرکت گسترش صنایع و خدمات کشاورزی:صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  بدون تقسیم سود نقدی
شرکت سازه پویش:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 2000 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکتبانک خاورمیانه:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 250 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت سرمایه گذاری پارس توشه:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 230 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 200 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد:ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 100 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت روزدارو: ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 22 ریالی به ازای هر سهم گردید.
شرکت سیمان مازندران: پیش بینی درآمد هر سهم منتهی به 30/09/1395 براساس دوره 3ماهه منتهی به31/03/1395، مبلغ 420 ریال به ازای هر سهم سود پیش بینی کرده است که نسبت به گزارش قبلی خود تعدیل منفی41% همراه بوده است. در 3 ماهه 15% پوشش داده است.
شرکت صنعتی و سرمایه گذاری سپنتا: ارائه صورت جلسه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه  که منتهی به تقسیم سود نقدی 900 ریالی به ازای هر سهم گردید.




۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن