تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814696836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره المپیک و کودک در همدان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشنواره المپیک و کودک در همدان برگزار شد جشنواره ورزش های همگانی المپیک و کودک دیروز با شرکت 80 کودک همدانی در سالن آبیاران این شهر برگزار شد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۸ تير ساعت 09:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از همدان، دبیر هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: در این جشنواره که با حضور جمع کثیری از خانواده ها و به میزبانی هیات ورزش های همگانی استان همدان برگزار شد، کودکان در سه رشته ورزشی با هم به رقابت پرداختند.
عباس سعیدیان افزود: کودکان شرکت کننده در این جشنواره با یکدیگر بازی هفت سنگ، طناب کشب و توپ قاپی برگزار کردند و در پایان به 30 کودک فعال و موفق در این بازی ها جوایزی اعطا شد.
رییس هیات ورزش های همگانی استان همدان و مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور در حاشیه این مراسم گفت: ورزش باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد و خانواده بر لزوم توجه به سلامت کودکان با ترویج فعالیت ورزشی توجه کنند.
هادی سبزواری اظهار کرد: جشنواره المپیک و کودک در راستای برگزاری هفته المپیک ورزش های همگانی کشور برگزار شد و با استقبال خوب مردم همدان مواجه بود.
وی با تاکید براینکه ورزش به عنوان نیاز اصلی سلامت باید در سبد زندگی روزمره کودکان قرار بگیرد، اضافه کرد: با توجه به گسترش زندگی ماشینی به خصوص آپارتمان نشینی شاهد چاقی و کم تحرکی کودکان هستیم و والدین باید با اهمیت شمردن ورزش، فرزندان خود را از آسیب های جسمانی و روحی دور کنند.
سبزواری بیان داشت: امروزه ورزش های همگانی به صورت فراگیر در سطح آحاد جامعه گسترش یافته است و شهروندان می توانند با کمترین تخصص در خصوص ورزش های همگانی، فعالیت روزمره داشته باشند.
وی افزود: هم اکنون ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی و همچنین سایر رشته های زیر مجموعه ورزش های همگانی برای قشرهای مختلف جامعه فراهم شده و والدین می توانند از این فرصت برای تندرستی و تقویت جسمانی کودکان خود بهره مند شوند.
سبزواری خاطرنشان کرد: همه ساله برنامه های متنوع و مفرح ورزشی را برای کودکان اجرایی می کنیم اما نیاز است تا با مشارکت خانواده ها، به صورت روزانه برنامه های ورزشی در سبد زندگی آنان قرار گیرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن