تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798335696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری چهار همایش سرمایه گذاری در استان سمنان تاپایان سال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برگزاری چهار همایش سرمایه گذاری در استان سمنان تاپایان سال جاری
استاندار سمنان از برگزاری چهار همایش سرمایه گذاری در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

 محمدرضا خباز در جلسه بررسی روند اجرایی تفاهم نامه های منعقده در همایش سرمایه گذاری استان در سالن غدیر گفت: این همایش های سرمایه گذاری در ادامه برگزاری همایش بزرگ سرمایه گذاری استان سمنان که در 16 اسفند ماه پارسال برگزار شد، می باشد.
وی با بیان این که این چهار همایش در چهار زیر کمیته از همایش بزرگ سرمایه گذاری استان سمنان برگزار می شود،اظهار کرد: این همایش های سرمایه گذاری در پنل های تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری، خدمات شهری و زیر ساخت و انرژی، کشاورزی و صنعت و معدن برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این چهار همایش تخصصی سرمایه گذاری تصریح کرد: در این چهار همایش تخصصی، میزان تحقق و اجرای تفاهم نامه های سرمایه گذاری منعقدشده در همایش بزرگ سرمایه گذاری سال گذشته در قالب این چهار بخش تخصصی بررسی شده و تصمیمات لازم برای رفع موانع احتمالی برای تحقق آن رفع می شود.
خباز با انتقاد از مسئولان دست اندرکار در خصوص عدم برگزاری همایش سرمایه گذاری بعد از سال جدید، گفت: حدود چهار ماه از سال جدید گذشته و هنوز یک همایش سرمایه گذاری برگزار نشده است و مدیران باید برنامه ریزی کنند تا در نیمه اول امسال حداقل 2 همایش برگزار شود.
استاندار با بیان این که اگر سرمایه گذاری کم شود آثار منفی فراوانی بر روی اشتغال به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: به طور طبیعی وقتی سرمایه گذاری صورت نگیرد تولیدی اتفاق نخواهد افتاد و پیشرفتی صورت نمی گیرد.
خباز با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در استان تاکید کرد: امروز حل مشکل سیل ، بیکاری جوانان راهی جز سرمایه گذاری وجود ندارد و اگر امکانات بالقوه استان سمنان بالفعل تبدیل شود بخش زیادی از مشکلات حل خواهد شد.
استاندار سمنان با بیان این که امروز رابطه های اخذ استعلام های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استان سمنان کاهش یافته است اظهار داشت: با توجه به این مهم، می توان ادعا کرد که زمینه برای سرمایه گذاری در استان سمنان فراهم است.
خباز با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان محور توسعه استان سمنان در برش استانی برنامه ششم توسعه معرفی شده است از حمایت این استان برای توسعه سرمایه گذاری در این بخش خبر داد.
وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری نیز حمایت از توسعه صنعت توریسم به شمار می رود گفت: جذب سرمایه گذاران بخش گردشگری نیز به معنی زمینه سازی توسعه گردشگری است.
استاندار سمنان تصریح کرد: استان سمنان آمادگی حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان را دارد.
خباز در ادامه با اشاره به انعقاد 67 تفاهم نامه در نخستین همایش بزرگ سرمایه گذاری استان سمنان در اسفندماه سال گذشته اظهار داشت : با اجرای این تفاهم نامه ها بیش از 27 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جدید در استان سمنان صورت می گیرد.
استاندار سمنان با بیان این که پیش از سفر هیات دولت به استان سمنان نیز 14 تفاهم نامه همکاری برای توسعه سرمایه گذاری در این استان منعقدشده است، خاطرنشان کرد: مجموع ارزش این تعداد تفاهم نامه ها نیز بیش از 13 هزار میلیارد ریال بوده است.
خباز با اشاره به اینکه در مجموع 81 تفاهم نامه به ارزش 40 هزار میلیارد ریال با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان سمنان منعقدشده است، گفت : این میزان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال و توسعه استان سمنان را فراهم می کند.
وی با اشاره به اینکه انعقاد تفاهم نامه، به معنی تحقق سرمایه گذاری نیست، افزود: حال که ظرفیت استان برای سرمایه گذاران معرفی و موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاری رفع شده است باید به سمت استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی برای دریافت تسهیلات این صندوق برویم.
استاندار سمنان با اشاره به فراهم شدن زمینه دریافت تسهیلات در بخش های مختلف از صندوق توسعه ملی گفت: مسئولان این صندوق اعلام کرده اند استان سمنان می تواند با ارائه طرح های صنعتی، کشاورزی و معدنی از تسهیلات کم بهره این صندوق بهره ببرند..
خباز با بیان اینکه طرح های گردشگری و کشاورزی هم باید از صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت کنند، گفت: سمنان در مجموع سهم خوبی از تسهیلات صندوق توسعه ملی برخوردار است و باید از فرصت به دست آمده استفاده کنیم.
امیر خلیلی خواه مدیرکل اقتصادی و دارایی استان سمنان هم در این نشست گزارشی از برگزاری سمینار یک روزه معرفی فرصت های سرمایه گذاری سمنان در بلژیک ارائه کرد.
وی افزود: این سمینار با مشارکت اتاق ایران و با حضور 200 نفر از فعالان اقتصادی دو کشور و با حضور فعالان اقتصادی از سمنان و دیگر استانها برگزار شد.
در این نشست که جمعی از مدیران، مسئولان اقتصادی و معاونان و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت تفاهم نامه های انعقاد شده در همایش سرمایه گذاری استان که اسفند ماه پارسال در سمنان برگزار شد، ارائه شد.

    
    

 





تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن