تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيدا شدن 2 جسد زير درخت خرمالو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيدا شدن 2 جسد زير درخت خرمالو
جسد دو مرد جوان كه با يكصد ضربه چاقو هدف قرار گرفته بودند، زير درخت خرمالويي در باغي در غرب تهران پيدا شد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16 عصر روز جمعه 25 تيرماه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري كن از كشف دو جسد در باغي حوالي كن و سولقان با خبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد‌. تيم جنايي در نخستين گام در محل حادثه با جسد دو مرد 26 و 29 ساله به نام‌هاي آيدين و مهران زير درخت خرمالويي روبه‌رو شد كه با اصابت بيش از يكصد ضربه چاقو به قتل رسيده بودند. مأموران همچنين در بازرسي بدني اجساد از داخل جوراب آنها مقداري مواد مخدر كشف كردند. بررسي‌ها حكايت از آن داشت كه محل حادثه پاتوق خلافكاران و خرده‌فروشان مواد مخدر است.

پزشكي قانوني در معاينات اوليه اعلام كرد از مرگ دو مرد جوان حدود 24 ساعت گذشته است و دو مقتول بر اثر شدت خونريزي پس از اصابت چاقو به بدنشان به پرتگاه مرگ رفته‌اند. همچنين مشخص شد خبر كشف اجساد را زن كارتن‌خواب معتادي به مأموران پليس خبر داده است. زن معتاد گفت: اين محل پاتوق افراد معتاد و خلافكار است و من هم به اين پاتوق رفت و آمد دارم. ساعتي قبل وقتي از اين مكان در حال عبور بودم متوجه اجساد خونين اين دو نفر زير اين درخت شدم و بلافاصله موضوع را به مأموران پليس خبر دادم. مأموران پليس پس از شناسايي اجساد، با توجه به كشف مواد مخدر از آنها احتمال دادند دو مرد جوان در درگيري دسته‌جمعي موادفروشان و خلافكاران به قتل رسيده‌اند. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، اجساد به دستور قاضي ايلخاني براي آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران در تلاشند تا پس از شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان قتل دو مرد جوان، راز اين حادثه هولناك را بر ملا كنند.





تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن