تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812924287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم به ترمیم کابینه، جناحی و سیاسی نبوده است/ از تصمیم فراکسیون امید برای استیضاح ربیعی اطلاع ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تصمیم به ترمیم کابینه، جناحی و سیاسی نبوده است/ از تصمیم فراکسیون امید برای استیضاح ربیعی اطلاع ندارم
عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: تصمیم رییس جمهور برای ترمیم کابینه، جناحی و سیاسی نبوده و فقط تصمیم مدیریتی است.

تصمیم به ترمیم کابینه، جناحی و سیاسی نبوده است/اطلاعی از تصمیمی فراکسیون امید برای استیضاح ربیعی ندارم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا تابش" عضو فراکسیون امید و عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس دهم شورای اسلامی، در حاشیه مراسم ترحیم همسر "محسن آرمین"، با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آن ها پاسخ داد.

وی در مورد این مسئله که در طرح استیضاح ربیعی، آیا کسی یا کسانی از فراکسیون امید هم شرکت داشتند یا خیر، اظهار داشت: ممکن است برخی از اعضای فراکسیون امید، طرح استیضاح را امضا کرده باشند اما بنده اطلاعی از آن ندارم.


عضو فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید، از نمایندگانی تشکیل شده است که علاوه بر وظایف فراکسیونی خود، یک وظیفه شخصی نیز دارند و ممکن است برخی مقتضیات، باعث شده باشد تا اعضاء، این طرح را امضا کرده باشند.


وی افزود: من درباره این مسئله که هیئت رئیسه فراکسیون امید، در صورت برکنار نشدن علی ربیعی طرح استیضاح را مطرح می‌کند یا خیر، اطلاع خاصی ندارم.


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون امید، اگر اشکال، ایراد و انتقادی از دولت داشته باشد، مسئله را به آقایان نوبخت و یا انصاری منعکس می‌کند تا در جلسه با رئیس جمهور مطرح شود و پس از اینکه نتیجه‌گیری صورت گرفت، آن نتیجه به ما اطلاع داده می‌شود و ما بر اساس آن نتیجه، تصمیم‌گیری می‌کنیم.


تابش در مورد تغییرات مجدد در دولت بیان کرد: ما هنوز خودمان، ارکان مجلس را استوار نکردیم و به نظر من، فرصت‌های زیادی برای تصمیم‌گیری درباره این مسئله وجود دارد.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به رابطه مثبت دولت و مجلس افزود: اگر مشکلی در کشور وجود داشته باشد، ما از طریق تعامل و مذاکره، آن را به دولت منتقل می‌کنیم و منتظر بازخوردهای دولت می‌مانیم و متناسب با آن بازخوردها تصمیم‌گیری می‌کنیم.


وی ادامه داد: اگر در جایی با دولت به این نتیجه رسیدیم که ضعف وجود دارد و دولت در صدد رفع آن برآمد که چه بهتر و اگر در جایی دیدیم که وظیفه قانونی و شرعی ما اقتضا می‌کند، با رعایت سلسله مراتب، اقدامات خود را انجام می‌دهیم و حتی اگر لازم باشد طرح سوال و استیضاح می‌کنیم.


عضو فراکسیون امید، درباره این مسئله که آیا تغییرات، دولت را به سوی اصول‌گرا بودن سوق داده است یا نه، تصریح کرد: ما در فراکسیون امید، چنین احساسی را نداریم و از مدت‌ها پیش، رئیس جمهور درباره تغییر در برخی از بخش‌ها اصرار داشتند مانند آقای انصاری که به بخش حقوقی منتقل شدند و تصمیم گرفته شده، جناحی و سیاسی نبوده و فقط تصمیم مدیریتی است.




۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن