تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنکور 95 از صبح فردا آغاز می‌شود/ رقابت 860 هزار داوطلب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفت‌وگو با پانا اعلام شد؛ کنکور 95 از صبح فردا آغاز می‌شود/ رقابت 860 هزار داوطلب مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 86 درصد داوطلبان آزمون سراسری سال 95 موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود شده اند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير ساعت 10:33

خبرگزاری پانا+

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، در توضیح این خبر اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز تعداد ۷۴۰ هزار نفر معادل ۸۶ درصد داوطلبان کنکور سراسری ۹۵، پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. در واقع از میان ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ داوطلب شرکت کننده در کنکور سراسری ۹۵ تعداد ۷۴۰ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کنکور سراسری سال ۹۵ پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه در صبح و بعد از ظهر برگزار می شود، گفت: آزمون گروه­ های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج­شنبه ۲۴ تیر، داوطلبان گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر پنج­شنبه ۲۴ تیر ، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۲۵ تیر و داوطلبان گروه آزمایشی زبانهای خارجی در بعدازظهر جمعه ۲۵ تیر برگزار خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن