تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسال ۸۰۰ داستان به جشنواره «كبوتر حرم»


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ارسال ۸۰۰ داستان به جشنواره «كبوتر حرم»
دبير جشنواره سراسري داستان رضوي (كبوتر حرم) از ارسال بيش از ٨٦٠ اثر از ٥٦٩ نويسنده به اين جشنواره خبر داد.
ابراهيم شريفي، معاون هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز از آغاز داوري آثار رسيده به دبيرخانه جشنواره خوشنويسي رضوي خبر داد.
شريفي افزود: در حال حاضر داوران برجسته كشور در رشته‌هاي نستعليق، شكسته، ثلث و نسخ حوزه خوشنويسي در بررسي اوليه از ميان آثار دريافتي 50 اثر را براي گزينش نهايي به مرحله دوم داوري جشنواره انتخاب كردند.
وي گفت: اسامي راه‌يافتگان به مرحله نهايي جشنواره به زودي از طريق سايت شمس توس يا به صورت پيامكي اعلام مي‌شود تا علاوه بر اينكه منتخبان از نتايج كار خود آگاه شوند، اصل آثار نيز براي داوري نهايي در اختيار هيئت داوران قرار مي‌گيرد.
شريفي برگزيدگان در هر رشته را چهار نفر عنوان و تصريح كرد: برگزيدگان در مراسم اختتاميه كه 18 مرداد ماه همزمان با دهه كرامت در كرج برگزار مي‌شود، مورد تقدير و تجليل قرار مي‌گيرند. وي با اشاره به برپايي نمايشگاهي از آثار برگزيدگان مرحله نخست داوري جشنواره خوشنويسي رضوي در حاشيه برگزاري اين جشنواره ادامه داد: اين نمايشگاه پيش از مراسم اختتاميه جشنواره افتتاح مي‌شود.
دبير جشنواره سراسري داستان رضوي (كبوتر حرم) گفت: شمار آثار ارسال شده به اين دبيرخانه در سال جاري به بيش از ٨٦٠ اثر از ٥٦٩ نويسنده رسيد. محمدرضا سوقندي اظهار كرد: از تعداد ٨٦٠ اثر ارسالي به دبيرخانه جشنواره داستان رضوي، ٤٢٤ اثر داستان كوتاه، ٤٠١ اثر داستان كوتاه كوتاه و بقيه آثار غيرداستاني است. مدير كل ارشاد سمنان گفت: استان خراسان رضوي با ارسال ١١٧ اثر از ٥٤ نويسنده در صدر استان‌ها قرار دارد، سمنان با ٨٨ اثر با ٥٠ شركت‌كننده و تهران با ٧٣ اثر و ٤٢ شركت‌كننده در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.
دبير جشنواره سراسري داستان رضوي (كبوتر حرم) گفت: مهلت ارسال آثار براي اين جشنواره تا سي و يكم تير ماه تمديد شده است و چهاردهمين دوره اين جشنواره بيستم مرداد به ميزباني سمنان برگزار مي‌شود.





تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن