تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821335897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه اقتصاد مقاومتی رهبری بهترین برنامه قابل اجرا در شرایط فعلی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار محلات: برنامه اقتصاد مقاومتی رهبری بهترین برنامه قابل اجرا در شرایط فعلی است فرماندار شهرستان محلات گفت: در شرایط اقتصادی فعلی برنامه اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بهترین برنامه قابل اجرا بوده است.
۱۳۹۵ سه شنبه ۲۲ تير ساعت 12:42

خبرگزاری پانا+برنامه+اقتصاد+مقاومتی+رهبری+قابل اجرا

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید احمد سجادی در چهارمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان محلات افزود: در برنامه کاری ادارات محلات خلاهایی وجود دارد که باید در راستای اجرای اقتصادی مقاومتی با انجام برنامه ریزی مدون اقدام به رفع مشکلات کنند.
وی با اشاره به نحوه اجرای اقتصاد مقاومتی در ادارات ادامه داد: ورزش در همه دنیا یک رشته درآمدزاست اما در ایران هزینه ای است و در شهرستان محلات نیز حوزه ورزش مبالغ میلیونی به دستگاه های خدماتی بدهکار است که با برنامه ریزی های انجام شده به دلیل موقعیت مناسب محلات این شهر به عنوان پایلوت برای سفر تیم های ملی پیش بینی خواهد شد تا از این طریق درآمدزایی شود.
فرماندار محلات بیان کرد: مدیران نباید به بودجه به عنوان شکار نگاه کنند بلکه خود می توانند برای دستگاه اجرایی اقدام به ایجاد درآمد نمایند که این امر از طریق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری قابل اجراست و برنامه اقتصاد مقاومتی رهبری در شرایط فعلی اقتصادی بهترین برنامه برای اجرا در کشور است.
سجادی اظهار داشت: در حوزه شهرداری این نهاد با تعریف درآمدهای پایدار برای دستگاه خود قابلیت درآمدزایی مطمئن را داراست و می توان با تغییر نگاه ها این امر را تحقق بخشید و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی ساخت که در شهرداری این موضوع از طریق گردشگری قابل اجراست.
وی ابراز داشت: بلوار آیت الله غفاری محلات به عنوان یک پروژه مهم شهری بیش از جنبه کاری جنبه سیاسی به خود گرفته و با توجه به آنکه بخش عمده این بلوار در حوزه اداره راه و شهرسازی است، این نهاد باید با ورود به طرح بلوار تکلیف آن را مشخص کند که امیدواریم این امر با کمک شهرداری و تهیه طرح جدید و به روز از بلوار هرچه سریع تر محقق شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن