تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815974569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلام امینی: امکانات دستگاه های نظارتی برای مقابله با فساد در جامعه ناکافی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سلام امینی: امکانات دستگاه های نظارتی برای مقابله با فساد در جامعه ناکافی است استان‌ها > ایلام - نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی امکانات دستگاه های نظارتی را برای مقابله سازمان یافته با فساد ناکافی دانست.

سلام امینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امکانات دستگاه های نظارتی برای مبارزه با فساد بسیار کم است و با ماموریت آنها همخوانی ندارد به همین دلیل از مسائلی مانند جلوگیری از مبارزه با فساد غافل می شوند که این برای کشور گران تمام می شود. 
وی افزود: وجود فساد باعث می شود یک مدیر حقوق 500 میلیون ریالی بگیرد و در مقابل، یک استاد تمام دانشگاه دریافتی اش تنها 70 میلیون ریال و یک معلم درگیر هزینه بالای اجاره خانه باشد. 
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم یادآور شد: نمایندگان مجلس که از نزدیک شاهد مشکلات و تنگناهای اقتصادی مردم هستند و به سادگی از کنار این مساله (حقوق های نامتعارف) متاثر کننده که قلب مردم را جریحه دار کرده است، نخواهند گذشت. 
امینی با تاکید بر لزوم نظارت مجلس بر این مسائل تاکید کرد: گاهی برخی افراد نظارت های مجلس را سیاسی جلوه می دهند در حالیکه ماموریت اصلی مجلس نظارت است. 
وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب در پیام خود فرمودند، باید با متخلفان در ارتباط با حقوق های نا متعارف برخورد کرد و وجوه به ناحق برداشته شده به بیت المال مسترد شود. 
نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان تلاش دارند با تلفیق لایحه دولت و طرحی که در مجلس تهیه می شود راه های سوء استفاده از بیت المال را برای برخی از مدیران ببندند. 
وی یادآور شد: برای تعدیل حقوق های بالا باید به جای تعیین حداقل و حداکثر حقوق مستمر، کف و سقف برای میزان دریافتی ها تعیین کرد و با تعیین یک معیار و ملاک، هر کارمند دولت حداکثر دریافتی اش، از یک میزانی بیشتر شود. 
امینی با بیان اینکه تعیین معیار و ملاک برای میزان دریافتی، روزنه ها و راه حل های افزایش را می بندد، اضافه کرد: اینها ایرادهای قانونی بر نظام پرداخت حقوق است لذا قانون باید اصلاح شود تا این ایرادها مرتفع گردد. 
وی با بیان اینکه مجلس پیگیر مساله پرداخت های نامتعارف به برخی از مدیران دولتی است، افزود: در روزهایی که مجلس به مناسبت عید فطر تعطیل بود، رئیس مجلس پیگیر موضوع حقوق های نامتعارف از مراجع نظارتی همچون دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و قوه قضاییه بود ضمن اینکه تعطیلات تابستانی مجلس برای بررسی حقوق های نامتعارف لغو شده است. 
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: فاجعه بزرگتر از حقوق های نجومی آنجاست که برخی مدیران اعم از اصولگرا و اصلاح طلب فکر می کنند چون حقوق های زیر 200 میلیون ریال می گیرند، در حال لطف به مردم هستند و قهرمانانه فیش های حقوقی شان را منتشر می کنند! غافل از اینکه بسیاری از مردم همچنان برای یک وام 30 میلیون ریالی اندر خم یک کوچه هستند. 
امینی به یکی از سخنان امام علی (ع) اشاره کرد که می فرمایند: ای مردم! با این لباسی که بر دوش دارم و این مرکبی که بر او سوار هستم، داخل شهر شما شدم. پس اگر من از شهرتان خارج شدم و به غیر از چیزهایی که با آن وارد شدم، چیز دیگری داشتم، پس بدانید من از خیانتکاران هستم.  

کلید واژه ها: مجلس دهم - انتخابات مجلس دهم - اسناد پاناما (فساد مالی جهانی) - مرکز پژ‍وهش‌های مجلس - فراکسیون امید در مجلس دهم - فساد اقتصادی-مبارزه با مفاسد اقتصادی - فراکسیون حامیان دولت در مجلس - کمیسیون انرژی مجلس - کمیسیون اصل 90مجلس -




سه شنبه 22 تیر 1395 - 12:21:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن