تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805195443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری همایش عفاف و حجاب در پلدختر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برگزاری همایش عفاف و حجاب در پلدختر استان‌ها > لرستان - همزمان با 21 تیرماه روز ملی حجاب و عفاف همایشی در این رابطه روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر برگزارشد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، فرماندار پلدختر در این همایش گفت: در دین مبین اسلام عفاف و حجاب از اساسی ترین اصول است که رعایت آن اهمیت زیادی دارد و بزرگان دین ، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر رعایت این اصل تاکید فراوان دارند .
نورالدین درمنان با بیان این که حجاب و عفاف موجب تقویت پایه های ایمان است افزود: امروز زنان جامعه ما به برکت انقلاب اسلامی الگو هستند و در جهان شهرت دارند زنان می توانند با رعایت این اصل مهم در تمام فعالیت های اجتماعی حضور داشته باشند .
وی با بیان این که دشمن حجاب و عفاف بانوان ایرانی را نشانه گرفته است گفت: حرمت زن ، حرمت جامعه اسلامی است و مسلمان و شیعه باید این ضوابط را رعایت کنند زیرا حجاب اسلامی دشمن را از رسیدن به اهداف گمراه کننده باز می دارد .
فرماندار پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر به عنوان یکی از بهترین شهرستان های کشوردر زمینه عفاف و حجاب است و این شهرستان مردمی متدین و با ایمان دارد که زنان و دختران این خطه به بحث حجاب و عفاف ارزش خاصی قایل هستند واین مهم از بزرگترین سرمایه های ارزشی و فرهنگی شهرستان پلدختر محسوب می شود که باید حفظ شود .
مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: عفاف پشبند حجاب است و اسلام ابتدا به دنبال عفت و سپس حجاب است توجه به عفاف و حجاب در جامعه باید در راس امور فرهنگی باشد وفرهنگ حجاب و عفاف از مسایل بنیادی و اصولی در هر جامعه است و تمام آحاد جامعه باید در نشر و گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ تلاش و اقدام کنند .
حجت الاسلام مجید بیرانوند با بیان این که در دنیای غرب زنان به عنوان بازیچه و ابزار و دست آویز شناخته شده اند افزود: بی حجابی و بد حجابی ثمره عدم معرفت ، نادانی وعدم شناخت حقیقی از جایگاه زن ، تقلید کورکورانه که برای انسان بی هویتی می آورد و برداشت های ناروا از دین اسلام است .
وی گفت: امروز دنیای غرب و استکبار جهانی با ابزارهای گوناگون مانند ماهواره ، فیلم ، رسانه ، لباس ، مد و غیره درصدد گرفتن اصالت و هویت دینی ما است که باید هوشیار و آگاه مراقب باشیم و اجازه ندهیم دشمن نقشه های خود را در جامعه عملیاتی سازد و در ترویج و حفظ ارزش هایی مانند حجاب و عفاف همه باید تلاش کنند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با بیان این که عفاف و حجاب تنها مختص زنان نیست بلکه برای همه زنان و مردان به عنوان دو ارزش بسیار مهم در جامعه به شمار می رود گفت: حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است و حجاب و پوشش اسلامی برای مردان و زنان تنها از کارکرد فردی برخوردار نیست بلکه کارکرد اجتماعی نیز دارد .
سرهنگ محمد شریف نوریان با بیان این که بی حجابی نه تنها ارزش نیست بلکه از منزلت اجتماعی زنان می کاهد افزود: این ضد ارزش زنان را در مسیری قرار می دهد که بیشتر مورد تعرض باشند بنابر این زنان نباید در مجالس و محفافل با بد حجابی ظاهر شوند و این خواسته اصلی دشمن در رسیدن به اهداف خود است اسما اسماعیل پور/

کلید واژه ها: استان لرستان -




سه شنبه 22 تیر 1395 - 06:23:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن