تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد با بدحجابي و بي‌حجابي برخورد قاطع صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بايد با بدحجابي و بي‌حجابي برخورد قاطع صورت گيرد
بابايي صالح گفت: بايد براي توليد كنندگان چارچوبي مشخص شود تا طرح‌هاي اسلامي توليد كنند. با توجه به سنت‌ها و رسومي كه داريم بايد طرح‌هايي داده شود كه لباس‌هايي در چارچوب اسلام طراحي‌ و عرضه شود.

بايد با بدحجابي و بي‌حجابي برخورد قاطع صورت گيرد
جوان‌آنلاين: در روزهاي گرم تابستان بدحجابي در جامعه بيش از پيش خودنمايي مي‌كند و اين در حالي است كه اين روزها همه از مانتوهاي عرضه شده در بازار شكوه دارند. اما گويا هيچ نظارتي بر اين صنف وجود ندارد و هر روز شاهد مانتوهايي نامناسب‌تر بر ويترين فروشگاه‌ها هستيم. در همين زمينه به سراغ روح‌الله بابايي صالح، دبير كميسيون اجتماعي مجلس و عضو تازه نفس مجلس دهم رفتيم تا ببينيم در اين زمينه چه برنامه‌ها و تدابيري انديشيده شده است.

 
روح‌الله بابايي صالح، دبير كميسيون اجتماعي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به برنامه‌هاي اين كميسيون براي گسترش عفاف و حجاب در جامعه گفت: بايد براي توليد كنندگان چارچوبي مشخص شود تا طرح‌هاي اسلامي توليد كنند. با توجه به سنت‌ها و رسومي كه داريم بايد طرح‌هايي داده شود كه لباس‌هايي در چارچوب اسلام طراحي‌ و عرضه شود.    
 
 
دبير كميسيون اجتماعي اظهار داشت: با توجه به اينكه ما در جامعه اسلامي زندگي مي‌كنيم و حفظ حجاب و عفاف علاوه بر اينكه واجب شرعي است جزو قانون نظام جمهوري اسلامي ايران نيز محسوب مي‌شود و همه ملزم به رعايت اين قانون هستند.
 
وي ادامه داد: حفظ حجاب بر زن و مرد از اوجب واجبات است و قطعا كميسيون اجتماعي در اين زمينه از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كند. كميسيون اجتماعي در اين زمينه بعد از تشكيل كميسيون‌هافقط يك جلسه برگزار كرده است و نشست آنچناني نداشته‌ اما به زودي با تشكيل جلسات در كميسيون اجتماعي نمايندگان به ويژه اعضاي كميسيون اجتماعي از برنامه‌ها اين حوزه با قاطعيت تمام حمايت خواهند كرد. طبق فرمايشات مقام معظم رهبري در اين زمينه بر نمايندگان واجب است كه از طرح‌ها و لوايحي كه در اين زمينه از سوي دولت مطرح مي‌شود حمايت كنند.  
 
بابايي صالح افزود:‌ بايد با بدحجابي و بي‌حجابي در جامعه برخورد قاطع صورت گيرد. خصوصا اينكه در فضاهاي مجازي شاهد قرار دادن تصاوير نامناسبي از سوي جوانان هستيم و اين در حالي است كه سرچشمه گناهان از چشم است و هر سه قوه بايد دست به دست هم دهند و در اين زمينه تصميمات اساسي گرفته شود. هر سه قوه بايد در اين امر دخيل باشند ما در جامعه اسلامي زندگي مي‌كنيم و مسلمان هستيم و موظف به رعايت عفاف و حجاب هستيم.  
 




منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن